سامسونگ گلکسی A9 پرو رسما معرفی شد

روز گذشته، شرکت سامسونگ از جدیدترین پرچم‌دار گوشی‌های سری A خودش با نام گلکسی A9 Pro رونمایی کرد.

طبق گفته‌ی شرکت سامسونگ، سری A، گوشی‌هایی هستند که برای علاقه‌مندان به مد و فشن ساخته شده‌اند. این خانواده، مدل‌های مختلفی از گوشی‌های میان‌رده‌ی گلکسی A3 و گلکسی A5 تا مدل‌های بالارده‌ی گلکسی A7 و گلکسی A9 را شامل می‌شود. اکنون سامسونگ، مدل جدیدی را از این سری با نام گلکسی A9 Pro معرفی کرده که برترین گوشی سری A به‌حساب می‌آید. همانند دیگر اعضای سری گلکسی A، مدل A9 Pro هم، بدنه‌ای تمام فلزی دارد.

Samsung_Galaxy_A9_Pro_02

گلکسی A9 پرو از نمایشگری ۶ اینچی با دقت Full HD یعنی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل استفاده می‌کند. تراشه‌ی جدید Snapdragon 652 شرکت کوالکام هم در دل این گوشی تعبیه شده است. این تراشه با ۴ گیگابایت RAM همراه شده تا A9 Pro در سطح دیگر گوشی‌های پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ قرار بگیرد. دو دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی در پشت و جلوی این گوشی قرار دارند که البته هنوز جزئیات زیادی در مورد این دو دوربین منتشر نشده است. گلکسی A9 پرو، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که کاربر می‌تواند در صورت نیاز، این میزان را به کمک کارت حافظه‌ی microSD افزایش دهد.

اما جالب‌ترین قسمت گلکسی A9 پرو، باتری‌اش است؛ سامسونگ برای این گوشی ۶ اینچی، یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در نظر گرفته است. انتظار می‌رود که چنین باتری قدرتمندی بتواند به‌راحتی ۲ یا حتی ۳ روز کامل شارژدهی را در اختیار کاربران گلکسی A9 Pro قرار دهد. همان‌طور که انتظار می‌رود، گلکسی A9 پرو به‌طور پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید نسخه‌ی ۶٫۰٫۱ به همراه رابط کاربری سامسونگ TouchWiz UX استفاده می‌کند.

Samsung_Galaxy_A9_Pro_01

سامسونگ گلکسی A9 Pro در حال حاضر تنها در بازار چین و با قیمت ۵۴۰ دلار عرضه می‌شود. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت یا امکان عرضه‌ی جهانی این گوشی بیان نشده است.

منبع: PhoneRadar

 

 

Call Now Button