دکمه‌ی خانه‌ی گلکسی S7 به راحتی آسیب می‌بیند

به‌تازگی برخی از کاربرانی که گوشی‌های گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge را خریداری کرده‌اند، گفته‌اند که دکمه‌ی خانه یا همان سنسور تشخیص اثر انگشت این گوشی‌ها به شدت آسیب پذیر است و به راحتی روی آن خط و خش می‌افتد.

بدنه‌ی شیشه‌ای پرچم‌دار جدید سامسونگ در برابر خط و خش مقاوم است و اگر برای آن قاب محافظ هم خریداری کنید، خیالتان راحت است که آسیبی به گوشی وارد نمی‌شود؛ اما این موضوع درباره‌ی دکمه‌ی خانه‌ی آن صحت ندارد. به نظر می‌رسد متریال‌هایی که سامسونگ برای ساخت این دکمه و سنسور تشخیص اثر انگشت استفاده کرده، با متریال‌های سایر قسمت‌های گوشی متفاوت است و به همین دلیل دکمه‌‌ی مورد نظر سریعا آسیب می‌بیند و خط و خش روی آن می‌افتد.

GalaxyS7-HB-1

حتی مشخص شده که این موضوع روی سایر گوشی‌های سامسونگ که از سنسور تشخیص اثر انگشت بهره می‌برند هم وجود دارد و با توجه به رنگ گوشی نوع خط و خش‌ها متفاوت است. سایر شرکت‌ها مانند ال جی، HTC و هواوی از متریال‌های دیگری برای ساخت سنسور تشخیص اثر انگشت گوشی خودشان استفاده می‌کنند که به نظر می‌رسد نوعی پلاستیک باشد. همین کار باعث شده که دکمه‌ی خانه و سنسور تشخیص اثر انگشت آن‌ها آسیب نبیند.

منبع: Phone Arena

‌‌‌‌‌‌‌‌

 

Call Now Button