تیم کوک از نوآوری‌های شگفت‌انگیز آیفون جدید خبر می‌دهد

مدیرعامل اپل در مصاحبه‌ای گفته که آیفون جدید چیزهایی دارد که هنوز نمی‌دانیم به آنها نیاز داریم. اما این ویژگی‌ها چیست؟

در شرایطی که ممکن است کاهش فروش آیفون برای اپل دردسرساز شود، این شرکت به دنبال راهی است تا وال‌استریت و سرمایه‌گذارانی را که از اپل انتظار زیادی دارند، ترغیب کند. تیم کوک به این نتیجه رسیده که با وعده و وعید مبهم درباره ویژگی‌های شگفت‌انگیز آیفون بعدی می‌تواند فروشش را افزایش بدهد.

کوک در مصاحبه با شبکه سی‌ان‌بی‌سی گفت: «ما نوآوری‌های بزرگی در برنامه داریم. آیفون جدید شما و دیگر آدم‌هایی را که الان آیفون دارند ترغیب می‌کند که آیفونتان را عوض کنید… به شما چیزهایی می‌دهیم که نمی‌توانید بدون آنها زندگی کنید، فقط خودتان الان نمی‌دانید که به آنها نیاز دارید… وقتی برگردید و نگاه کنید، با خودتان می‌گویید: چطور بدون چنین چیزی زندگی می‌کردم؟»

کوک در ادامه گفت که او و بقیه اپلی‌ها از این نوآوری‌ها خیلی هیجان‌زده‌اند. البته که هیچ‌کدام از این حرف‌ها معنای خاصی ندارد؛ هر گوشی هوشمندی که داشته باشید، فکر می‌کنید چطور قبلا بدون آن زندگی می‌کردید.

درنتیجه نمی‌توان با قطعیت گفت منظور تیم کوک از این وعده و وعیدها چه بوده است. طبق شایعات، آیفون بعدی دوربین دوگانه و اسپیکرهای استریو خواهد داشت، اما هیچ‌کدام این دو چیزی نیست که کسی بدون آن نتواند زندگی کند (به‌خصوص که در بقیه گوشی‌ها هم دیده می‌شوند). همچنین شایعه وجود شارژرهای بی‌سیم و از راه دور هم به گوش می‌رسد که به وعده‌های تیم کوک نزدیک‌تر به نظر می‌رسد.

به‌هرحال فقط چهار ماه باقی مانده تا جواب سوال‌هایمان را بگیریم. به نظر شما آیفون چه نوآوری‌هایی خواهد داشت؟ شما در چه صورتی آیفون خود را عوض می‌کنید؟

Call Now Button