موتورولا امروز از دو گوشی میان‌رده جدید خود، موتو جی ۴ و موتو جی ۴ پلاس، رونمایی کرد. در ادامه با این دو گوشی بیشتر آشنا می‌شویم.

 

 

علاقه‌مندان به گوشی‌های کامپکت امسال نباید به خانواده موفق G موتورولا نگاه کنند. همان‌طور که شایع شده بود، نسل چهارم این سری، Moto G4، صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی دارد که نیم اینچ بزرگ‌تر از نسل سوم این سری است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، هر دو گوشی Moto G4 و Moto G4 Plus (محصول لنوو) امروز در هند و شهر دهلی نو معرفی شدند.

این دو گوشی میان‌رده از نظر صفحه‌نمایش، رزولوشن، ظرفیت باتری، دوربین جلو، نرم‌افزارهای پیش‌فرض و طراحی پشت به هم شبیه‌اند. اما Moto G4 Plus سنسور اثر انگشت مربع‌شکل در جلو و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار لیزری و PDAF دارد. این در حالی است که G4 معمولی دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با امکانات کمتر در اختیار دارد. رم آن ۲ گیگابایتی است و حافظه داخلی‌اش ۱۶ گیگابایت است، که از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی G4 Plus کمتر است.

 

 

صفحه‌نمایش هر دو فول اچ‌دی است، هر دو پردازنده اسنپدراگون ۶۱۷ دارند و به اندروید ۶ مارشمالو مجهز شده‌اند. درگاه کارت microSD، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دیگر مشخصات سخت‌افزاری این دو گوشی میان‌رده را تشکیل می دهند.

لنوو قیمت ارزان گوشی‌های اخیر هوآوی و شیائومی را در قیمت‌گذاری لحاظ کرده و G4 Plus را بسیار ارزان عرضه کرده است. قیمت اولیه آن، برای ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، فقط ۲۰۲ دلار است و نسخه‌ای که با ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ عرضه می‌شود ۲۱۷ دلار قیمت دارد.

Moto G4 ماه آینده به بازار می‌آید و هنوز قیمتش اعلام نشده است. نظر شما درباره محصولات جدید موتورولا چیست؟ به نظر شما قیمت مناسبی دارند؟

 

Call Now Button