شایعه رم ۶ گیگابایتی Galaxy Note 6 به واقعیت نزدیک‌تر شد

شرکت سامسونگ به تازگی از چیپ‌های حافظه رم ۶ گیگابایتی موبایل خود رونمایی کرده است. با این اتفاق می‌توان امیدوار بود که شایعه حضور ۶ گیگابایت حافظه رم در گلکسی نوت ۶ به واقعیت بپیوندد.

تا چند ماه دیگر شاهد رونمایی از Galaxy Note 6 خواهیم بود، گوشی که شایعات زیادی در مورد ویژگی‌های آن وجود دارد. یکی از قوی‌ترین حدس‌هایی که در مورد سخت‌افزارهای گلکسی نوت ۶ زده می‌شود، حافظه رم ۶ گیگابایتی آن است. از آنجا که گلکسی‌ نوت‌های سامسونگ همیشه از مقدار حافظه رم بالایی در زمان خود برخوردار بوده‌اند، استفاده Note 6 از ۶ گیگابایت حافظه رم دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

سامسونگ در نشست Mobile Solutions Form، که به تازگی در شنژن چین برگزار شد، از چیپ‌ حافظه ۶ گیگابایتی LPDDR4 خود پرده برداشت تا شایعه رم ۶ گیگابایتی گلکسی نوت ۶ به واقعیت نزدیک‌تر شود.

 

 

 

افزایش استفاده همزمان از چند اپلیکیشن و مصرف منابع سخت‌افزاری بیشتر از سوی برنامه و بازی‌ها سبب شده تا شرکت‌های تولیدکننده از جمله سامسونگ به فکر بالا بردن حافظه رم گوشی‌های خود بیافتند. اما بسیاری معتقدند استفاده از این مقدار حافظه رم ضرورتی ندارد و شرکت‌های‌ اندرویدی باید به فکر بهینه‌سازی بیشتر سخت‌افزار و نرم‌افزارها باشند.

پیش‌بینی می‌شود Galaxy Note 6 علاوه بر حافظه رم ۶ گیگابایتی، از نمایشگر ۵٫۸ اینچی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، پردازنده اسنپ‌دارگون ۸۲۵ یا اگزینوس ۸۸۹۰، پورت USB Type-C و ویژگی مقاومت در برابر نفوذ آب بهره ببرد و در نمایشگاه IFA 2016 از آن رونمایی شود.

Call Now Button