ال جی ۴ گوشی جدید از سری X معرفی کرد

هر کدام از گوشی‌های معرفی‌شده سری X ویژگی خاصی دارد که آن را از دیگر گوشی‌های معرفی شده این خانواده متمایز می‌کند؛ در ادامه با آن‌ها آشنا شوید.

ال‌جی هم مانند سامسونگ اهمیت رده میانی بازار را به خوبی درک کرده و می‌داند که این رده یکی از پرسودترین بازارها را دارد و البته رقابت در آن بسیار سخت است. امروز ال‌جی برای اینکه در رده میانی بازار توان رقابتی خود را از دست ندهد، چهار گوشی جدید به خانواده سری X خود اضافه کرد. این ۴ گوشی عبارتند از: X Power ،X Mach ،X Style و X Max.

هر کدام از این ۴ گوشی یک ویژگی قدرتمند دارد که این ویژگی هر کدام از آنها را برای کاربران خاصی جذاب‌تر می‌کند.

X Power

X Power، همان طور که از نامش پیداست، به باتری‌ای پرقدرت مجهز است. این گوشی با باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری برای کاربرانی مناسب است که کارشان مصرف زیاد باتری در گوشی است و از آن استفاده سنگینی می‌کنند. ضخامت این گوشی ۷٫۹ میلی متر است که با توجه به باتری بزرگ آن بسیار خوب به نظر می رسد. اگر شما هم مانند ما درباره زمان شارژ شدن باتری پرظرفیت دچار شک شده‌اید، باید بگوییم ال‌جی اعلام کرده این گوشی به تکنولوژی شارژ سریع مجهز است تا زمان کمتری برای شارژ باتری صرف شود. از دیگر مشخصات X Power می‌توان به صفحه‎نمایش ۵٫۳ اینچی با کیفیت HD، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و رم ۲ گیگابایتی اشاره کرد.

X Match

این گوشی از شبکه LTE Cat. 9 3CA برای انتقال دیتا پشتیبانی می کند و به پردازنده اسنپدراگون ۶۵۰ با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز مجهز است. صفحه‌نمایش IPS Quantum گوشی اندازه ۵٫۵ اینچی دارد و کیفیت آن QHD است. با این کیفیت صفحه‌نمایش، در بین ۴ گوشی معرفی‌شده امروز این گوشی تصاویر را بهتر و شفاف‌تر نشان می‌دهد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی X Match نیز با پیکسل‌های ۱٫۵۵µm خودش می‌تواند تصاویری با کیفیت بسیار خوب تهیه کند. از دیگر مشخصات جذاب این گوشی باید به رم ۳ گیگابایتی، سنسور اثرانگشت و ضخامت ۸٫۹ میلی متری آن اشاره کنیم.

X Max و X Style

ال‌جی می‌گوید گوشی X Style با طراحی بسیار زیبا و چشم‌نواز در کنار بدنه بسیار نازکش توانسته خودش را از ۳ برادر دیگرش متمایز کند و X Max نیز با تجهیز به صفحه نمایش بزرگ ۶ اینچی برای تجربه بهتر نمایش، خودش را برای افردای مناسب کرده که به دنبال ویژگی‌های مالتی مدیا در گوشی هستند.

 

Call Now Button