گلکسی نوت ۷، برخلاف انتظار، با نمایشگر ۶ اینچی!

این روزها پرچمداران اپل و سامسونگ تیتر اول همه خبرگزاری‌ها را اشغال کرده‌اند. این بار سایز نمایشگر گلکسی نوت ۷ خبرساز شده است. در حالی که اکثر شایعات حکایت از نمایشگر ۵٫۷ اینچی داشتند، ظاهرا وب‌سایت Zauba نظر دیگری دارد!

تقریبا تمام شایعاتی که تاکنون درباره گلکسی نوت ۷ منتشر شده به نمایشگر ۵٫۷ اینچی آن با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ اشاره می‌کنند، اما Zauba نظر دیگری دارد. این وب‌سایت، که پایگاه اطلاع‌رسانی واردات و صادرات هندوستان است، اخیرا اطلاعاتی مربوط به ورود یک نمونه نوت ۷ به این کشور منتشر کرده است. نکته جالب درباره فبلت ۲۰۱۶ سامسونگ این بود که در این نسخه از نمایشگر ۶ اینچی بهره‌مند شده و کد مربوط به آن نیز SM-N930R4 است که با اخبار پیشین مطابقت دارد. این فبلت حدودا ۳ روز پیش در تاریخ ۱ ژوئیه برای آزمایش‌های اولیه از مبدا کره‌جنوبی پا به خاک هند گذاشته است.

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، سایز نمایشگر این فبلت ۶ اینچ عنوان شده، در حالی که همه انتظار نمایشگر ۵٫۷ اینچی داشتیم. البته بعضی خبرگزاری‌ها نیز معتقدند که این موضوع ممکن است صرفا اشتباهی تایپی از سوی مسئولان وب‌سایت Zauba باشد. به هر حال در مراسم رونمایی از گلکسی نوت ۷ انتظار هرگونه غافلگیری را داشته باشید!

Call Now Button