اولین تصویر واقعی از Note 7 منتشر شد

فقط سه هفته به رونمایی از فبلت جدید سامسونگ، گلکسی نوت ۷، مانده و اولین تصاویر از این گوشی منتشر شده است.

تا به حال چند تصویر از گلکسی نوت ۷ منتشر شده و حتی رندرهای رسمی این فبلت هم منتشر شده است. اما عکس واقعی گوشی در دنیای بیرون چطور؟

خب، خدمت شما! در عکس سمت چپ نوت ۷ واقعی را روی میز می‌بینید و سمت راست یکی از رندرهای رسمی‌اش را. کاملا مشخص است که بالاخره اولین تصویر زنده این گوشی منتشر شده است (حتی اگر روشن نباشد).

 

اگر شک دارید که این دو تصویر متعلق به یک گوشی‌اند، به سنسورهایی نگاه کنید که بالای گوشی کار گذاشته شده‌اند؛ سه لنزی که برای اسکنر عنبیه کار گذاشته شده‌اند در هر دو تصویر دیده می‌شوند. صفحه edge هم در هر دو تصویر دیده می‌شود و کاملا محتمل است که اولین گلکسی نوت با صفحه خمیده را شاهد باشیم.

این فبلت ۱۲ مرداد رونمایی می‌شود و یکی-دو هفته بعد از آن وارد بازار می‌شود. تولید انبوه نوت ۷ احتمالا در همین ماه آغاز می‌شود و می‌توان انتظار داشت که عکس‌های بیشتری از آن در روزهای آینده منتشر شود.

طبق شایعات، نوت ۷ صفحه نمایش ۵٫۷ یا ۵٫۸ اینچی QHD AMOLED دارد، پردازنده آن یا اگزینوس ۸۸۹۳ است یا کوالکام اسنپدراگون ۸۲۱، رم ۴ یا ۶ گیگابایتی دارد و دوربینش مانند S7 یا S7 edge است. علاوه بر این‌ها، از همه اتصال‌ها و درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند و باتری‌اش ظرفیتی برابر ۳۶۰۰ یا ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد.

Call Now Button