نوکیا نه یکی، بلکه دو گوشی جدید معرفی می‌کند!

مدتی است که خبرهایی در مورد گوشی جدید نوکیا می‌شنویم که قرار است با سیستم عامل اندروید وارد بازار شود. اکنون شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر این که این شرکت افسانه‌ای قصد دارد نه یک گوشی بلکه دو گوشی در اندازه‌های مختلف وارد بازار کند.

پس از اپل و سامسونگ، حالا نوبت نوکیاست تا هر روز شایعات مختلفی در مورد گوشی‌های جدیدش بشنویم؛ شایعاتی که، حداقل فعلا، بسیار هیجان‌انگیزند و انسان را طالب بیشتر شنیدن از این محصول جدید می‌کنند.

چند هفته پیش تصویری منتسب به گوشی Nokia P1 منتشر شد که عنوان می‌کرد گوشی اندرویدی جدید نوکیا قرار است براساس گوشی Sharp Aquos P1 ساخته شود، اما اطلاعات تکمیلی بیشتری در اختیار ما نگذاشت.

شایعات جدید این طور نقل می‌کنند که نوکیا نه یکی، بلکه قرار است دو گوشی جدید معرفی کند. این گوشی‌ها نمایشگر ۵٫۲ و ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۲K دارند و از اندرود ۷ با رابط کاربری Z-Luncher استفاده می‌کنند. همچنین گفته می‌شود گوشی‌های جدید نوکیا مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰ خواهند بود و بدنه تمام‌فلزی با خاصیت مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوخاک خواهند داشت.

%image_alt%

عکس تزئینی است

فعلا باید به این شایعات با شک و تردید زیادی نگاه کرد، چون اخباری که در چند وقت گذشته در مورد گوشی جدید نوکیا منتشر شده‌اند اختلاف زیادی با هم دارند. از یک طرف اگر نوکیا با گوشی‌های میان‌رده وارد بازار شود، می‌تواند با اطمینان بیشتر و ریسک کمتری به حرکت خود ادامه دهد؛ اما از سوی دیگر با گوشی‌هایی قدرتمند پا گذاشتن به بازاری که چند سال از آن دور بوده است، هیاهوی تبلیغاتی زیادی به راه خواهد انداخت.
شما ترجیح می‌دهید گوشی‌های اندرویدی جدید نوکیا دستگاه‌های میان‌رده باشند یا دوست دارید ورود دوباره این شرکت افسانه‌ای با عرضه گوشی‌های پرچمدار همراه باشد؟

Call Now Button