عکس فاش‌شده از آیفون‌های جدید: آیفون ۷، ۷ پلاس و ۷ پرو

شایعات درمورد iPhone 7 و نسخه‌های آن بیشتر شده و حالا عکسی فاش شده که نشان می‌دهد ممکن است به جز iPhone 7 و iPhone 7 Plus نسخه دیگری از آیفون با نام iPhone 7 Pro نیز در راه باشد.

باز هم شبکه اجتماعی چینی Weibo شایعاتی جدید از آیفون ۷ اپل منتشر کرده است؛ شایعاتی که فعلا نه می‌توان آنها را رد کرد و نه تایید کرد. عکس‌های جدیدی که در این وبسایت منتشر شده از سه نسخه متفاوت برای آیفون‌های اپل خبر می‌دهد: آیفون ۷، آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ پرو.

اگرچه در این عکس‌ها بدنه پشتی گوشی مشخص نیست، عکس‌های دیگری از قاب پشتی با جزئیات بیشتر هم فاش شده است؛ جزئیاتی که می‌تواند نشان‌دهنده تمایز این گوشی‌ها باشد، به خصوص تمایز آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ پرو. در عکس فاش‌شده (عکس زیر) می‌بینید که آیفون ۷ پرو دوربین دوگانه و اسمارت کانکتور دارد.

%image_alt%

ماه پیش نیز خبرهایی از آیفون دیگری برای اپل شنیده می‌شد؛ آیفونی غیر از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس. احتمال می‌رود اگر آیفون ۷ پرو اپل در کار باشد، شایعات دیگر همچون دوربین دوگانه و نمایشگری شبیه نمایشگر آیپد پرو ۹٫۷ اینچی نیز به حقیقت بپیوندد. البته هنوز مشخص نیست که اپل این ویژگی‌ها را برای آیفون ۷ پلاس خود در نظر گرفته یا آنها را به نسخه پرو منتقل خواهد کرد.

%image_alt%

شما چطور فکر می‌کنید؟ آیا باید منتظر نسخه پرو آیفون ۷ باشیم یا این ویژگی‌ها برای نسخه پلاس آیفون ۷ در نظر گرفته شده و این عکس‌ها فقط شایعه هستند؟

Call Now Button