انتشار مشخصات اچ تی سی نکسوس Marlin

از ابتدای سال جاری میلادی شنیده می شد که اچ تی سی به تولید و عرضه دو گوشی هوشمند از برند نکسوس گوگل می پردازد.اکنون مشخصات یکی از این دو گوشی هوشمند با نام Marlin فاش شده که روایت از یک گوشی هوشمند تقریبا قدرتمند دارد.گفتنی است که دومین گوشی نکسوسی جدید،Sailfish نام دارد.

۵

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایشگر با ابعاد ۵٫۵ اینچی از نوع آمولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است.در قلب گوشی هم تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۱ ساخت کمپانی آمریکایی کوالکام قرار گرفته است.گفتنی است که این تراشه،مدل اورکلاک شده اسنپدراگون ۸۲۰ است.چهار هسته پردازشی از نوع Kryo در این تراشه قرار گرفته است.پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰ هم به انجام محاسبات گرافیکی می پردازد.

حافظه رم اجرایی ۴ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۱۲۸/۳۲ گیگابایتی در این گوشی قرار دارد.حسگر اثر انگشت هم از دیگر قابلیت های این گوشی است که باعث افزایش امنیت گوشی می شود. در قسمت پشت این گوشی یک دوربین با کیفیت ۱۲ مگاپیکسلی وجود دارد.در پنل جلوی دستگاه هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و تماس تصاویری تعبیه شده است.درگاه USB از نوع C و باتری ۳۴۵۰ میلی آمپرساعتی هم از دیگر مشخصات این دستگاه است.

منبع:phone arena

Call Now Button