فبلت جدید شیائومی، ردمی پرو، رونمایی شد

بزرگترین تولید‌کننده کشور چین از فبلت جدید خود، Redmi Pro رونمایی کرد؛ فبلتی که اکنون قدرتمندترین گوشی هوشمند در سری رمی شیائومی به شمار می‌رود.

طبق برنامه، شیائومی از گوشی هوشمند خود با نام Redmi Pro پرده برداشت. شیائومی مدعی شده که این گوشی قدرتمندترین گوشی هوشمند از سری ردمی است؛ ادعایی که با مشاهده مشخصات گوشی معقول به نظر می‌رسد. این گوشی  نمایشگر ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی از نوع اولد دارد و با ۳ یا ۴ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت و باتری ۴۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود. تراشه به کار رفته در ردمی پرو نسخه ۳/۳۲ تراشه Helio X25 و نسخه ۴/۱۲۸  تراشه Helio X25 است.

ردمی پرو شیائومی از دوربین اصلی دوگانه (که ترکیبی از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین عمق ۵ مگاپیکسلی است) بهره می‌برد و دوربین جلوی ۵ مگایکسلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

ابعاد گوشی جدید از سری ردمی، ۱۵۱٫۵ در ۷۶٫۲ در ۸٫۱۵ است و وزنی برابر با ۱۷۴ گرم دارد. سنسور اثر انگشت، قابلیت اتصال USB-C و پشتیبانی از دوسیم کارت و LTE از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

قیمت این گوشی برای نسخه ۳۲/۳ گیگابایتی ۲۲۵ دلار، نسخه ۴/۱۲۸ گیگابایتی ۲۵۵ دلار و برای نسخه ۴/۱۲۸ گیگابایتی ۳۰۰ دلار است. ردمی پرو شیائومی در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و خاکستری تیره از ۸ اوت روانه بازار چین می‌شود.

Call Now Button