LG V20 بهترین تجربه صدا و تصویر را فراهم می‌کند

بنر معرفی ال جی V20 در تاریخ ۷ سپتامبر در شهر سئول منتشر شده است و ال جی نیز در اظهار نظری جالب اعلام کرده که کاربران بهترین تجربه صدا و تصویر را روی این گوشی دریافت می‌کنند.

ال‌جی تاکنون اطلاعات مختلفی درباره مشخصات و ویژگی‌های V20 منتشر کرده است. شاید مهم‌ترین آنها را بتوان تجهیز به تراشه ۳۲-bit HiFi Quad DAC دانست که نوعی مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ به‌شمار می‌رود. همچنین این گوشی اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که به‌صورت پیش‌فرض با اندروید نوگت به بازار عرضه می‌شود.

امروز ال‌جی خبر داده که روز ۶ سپتامبر، یعنی تقریبا دو هفته دیگر، از V20 در شهر سان‌فرانسیسکو رونمایی می‌کند. ضمن اینکه یک روز بعد از آن نیز، یعنی ۷ سپتامبر، برای معرفی این گوشی در کره جنوبی مراسمی ترتیب خواهد داد. در مطلبی که ال‌جی برای این منظور منتشر کرده آمده که V20 «بهترین تجربه صدا و تصویر» را در اختیار کاربر می‌گذارد.

حالا در کنار کیفیت صدای برتر، که وجود تراشه HiFi Quad DAC آن را تضمین می‌کند، می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که تصویربرداری با V20 نیز فراتر از حد انتظار ظاهر شود. اگر به یاد داشته باشید، چندی پیش رندرهایی از V20 منتشر شد که دوربین دوگانه روی قسمت پشتی بدنه آن خودنمایی می‌کرد. اگر وجود چنین دوربینی روی V20 صحت داشته باشد، می‌توان از حالا روی قدرت فیلم‌برداری این گوشی حساب ویژه‌ای باز کرد.

شایعات از ورود V20 به بازار در تاریخ ۲۳ سپتامبر خبر می‌دهند و قیمت پیش‌بینی‌شده برای آن در بازار امریکا ۶۴۹ دلار است.

Call Now Button