آخرین خبرها در مورد تاریخ ورود آیفون ۷ به بازار جهانی و بازار ایران

در مورد زمان ورود آیفون ۷ به بازار تاکنون تاریخ‌های مختلفی ذکر شده اما همواره اطلاعاتی که evleaks فاش کرده بیش از بقیه به واقعیت نزدیک بوده‌اند. ایوان بلس در یکی از جدیدترین توییت‌های خود به تاریخ ورود آیفون ۷ به بازار جهانی اشاره کرده که از روی آن می‌توان تاریخ ورود جدیدترین پرچمدار اپل به بازار ایران را پیش‌بینی کرد.

درحالیکه بیشتر منابع خبری از معرفی آیفون ۷ و ۷ پلاس در تاریخ ۱۷ شهریور و شروع پیش‌فروش آن از دو روز بعد یعنی ۱۹ شهریور خبر می‌دهند، حالا Evan Blass یا همان evleaks معروف اعلام کرده که عرضه این دو گوشی در فروشگاه‌های رسمی در تاریخ ۲۶ شهریور یا ۲ مهر صورت می‌گیرد. ایوان بلس این ادعا را براساس اسنادی که از اپراتور AT&T بدست وی رسیده مطرح کرده است.

از آنجاییکه اپل معمولا یک هفته بعد از شروع پیش‌فروش محصول آن را در فروشگاه‌ها عرضه می‌کند احتمال صحیح بودن تاریخ‌های مذکور بیشتر می‌شود. درصورتی‌که روز جمعه ۱۹ شهریور پیش‌فروش آیفون‌های جدید آغاز شود طبیعی است که جمعه هفته بعد یعنی ۲۶ شهریور فروش آن در خرده‌فروشی‌های اپل شروع شود.

با در نظر گرفتن این تاریخ‌ها می‌توان پیش‌بینی کرد که آیفون‌های جدید اپل حداکثر تا هفته دوم مهر ماه در بازار ایران یافت شوند. البته که مسلما در بدو ورود به بازار قیمت کاذبی دارند و خرید آنها توصیه نمی‌شود اما برای علاقه‌مندانی که دوست دارند جز اولین نفرات خریدار آیفون در ایران باشند می‌توان گفت که این انتظار چندان به طول نمی‌انجامد.

همانطور که حتما تاکنون در جریان اخبار و شایعات پرچمداران ۲۰۱۷ اپل قرار گرفته‌اید طراحی آنها تفاوت چندانی با دو نسل قبلی ندارد. آیفون‌های جدید فاقد جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون هستند و پردازنده A10 و احتمالا ۳ گیگابایت رم در دل آنها قرار می‌گیرد. همچنین آیفون ۷ به همان دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مشابه با آیفون ۶s و آیفون ۷ پلاس به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دوگانه مجهز است. در مورد حافظه داخلی نیز پیش‌بینی می‌شود آیفون ۷ و ۷ پلاس با ظرفیت‌های ۳۲/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی عرضه شوند.

Call Now Button