امتیاز بنچمارک اولین گوشی هوشمند با رم ۸ گیگابایتی

کمپانی‌های چینی روز به روز مثل قارچ رشد می‌کنند و به لطف بازارهای بزرگ چین و هند بسیار هم در کار خود موفق هستند. یکی از آن‌ها LeEco است که به زودی اولین گوشی هوشمند با فضای رم ۸ گیگابایتی را روانه بازار می‌کند!

کمپانی‌های چینی متعددی طی سال‌های اخیر تاسیس شده‌اند که بعضا در کشور‌های شرق آسیا یا حتی سرتاسر آسیا موفق بوده‌اند اما ورود به بازار غرب همچنان با موانعی مواجه است. کشورهای غربی تنها به مشخصات قوی یا امکانات نرم‌افزاری خیره‌کننده توجه نمی‌کنند بلکه مواردی نظیر گارانتی، خدمات پس از فروش و تامین لوازم جانبی نیز از جمله مهم‌ترین اولویت‌های آن‌هاست که بزرگ‌ترین نقطه ضعف برندهای نوپای چینی است. برند LeEco که پیش از این با نام LeTV شناخته می‌شد با تاسیس دفتر رسمی در سیلیکون‌ولی ایالات متحده گامی مهم در راستای لشکرکشی به کشورهای غربی برداشت.

طبق معمول اکثر برندهای چینی به دنبال خلاقیت یا ابداع امکانات جدید نیستند بلکه صرفا به اعداد و ارقام و مشخصات سخت‌افزاری دستگاه می‌پردازند. برند LeEco هم از این قاعده مستثنی نیست و برای ترغیب کاربران به خرید محصولاتش از قدرتمندترین سخت‌افزار با نازل‌ترین قیمت استفاده می‌کند. اخیرا یکی از گوشی‌های پرحاشیه این برند که با نام Le 2S شناخته می‌شود در بنچمارک AnTuTu طوفان به پا کرده و امتیازی معادل ۱۵۸۰۰۰ کسب کرده است!

تا جایی که ما می‌دانیم دو نمونه از Le 2S با مشخصات استاندارد و فضایی(!) تولید می‌شوند. نمونه معمولی به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت فضای رم مجهز می‌شود اما نمونه فضایی از چیپ اسنپدراگون ۸۲۱ با ۸ گیگابایت رم بهره‌ می‌برد. منابع رسمی LeEco تایید کرده‌اند بدنه گوشی تماما از جنس فلز است که تصاویر افشا شده هم این گفته را تایید می‌کنند.

نظر شما درباره پرچمدار لئیکو چیست؟ آیا فضای رم ۸ گیگابایتی برای اسمارت‌فون‌ها ضرورت دارد؟ در صورت ورود این گوشی به بازار ایران آیا تمایلی به خرید آن دارید؟

Call Now Button