فاکسکان ارسال جهانی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را شروع کرد

طبق گزارشات، کمپانی چینی سازنده آیفون، یعنی فاکسکان، ارسال بسته‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را به سراسر دنیا آغاز کرده است.

به آخرین ساعات انتظار برای رونمایی از نسل جدید گوشی‌های هوشمند شرکت اپل می‌رسیم. فردا، چهارشنبه ۱۷ شهریور، شرکت اپل قصد دارد از محصولات جدید خود طی یک کنفرانس خبری رونمایی کند. در این یک روز باقیمانده اطلاعات بیشتری از دستگاه‌های جدید مخصوصا آیفون لو می‌رود. فیلم‌برداری ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه یکی از آخرین اطلاعاتی است که از آیفون‌های جدید داریم. در حالی که تیم کوک و فیل شیلر خود را برای سخنرانی و مراسم معارفه فردا حاضر می‌کنند، طبق گزارشات کمپانی چینی سازنده آیفون، یعنی فاکسکان، ارسال بسته‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را به سراسر دنیا آغاز کرده است.

 

براساس گزارش ITHome، فاکسان محموله‌ای شامل بیش از ۳۷۰ هزار آیفون را به بندر شنگژو ارسال کرده تا از این طریق راهی دیگر مناطق دنیا برای عرضه عمومی شود. مقاصد احتمالی این محموله بریتانیا، هلند، ایتالیا و آمریکا هستند. با توجه به سابقه فروش ۱۳ میلیونی آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس در اولین آخرهفته‌ عرضه، نمی‌توان این محموله ۳۷۰ هزارتایی را را بار بسیار بزرگی قلمداد کرد و احتمال می‌رود که تنها شامل نمونه‌های اولیه برای رونمایی و عرضه در فروشگاه‌های اختصاصی اپل باشند.

تحلیلگر KGI، مینگ چی کو، می‌گوید دو گوشی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس با توجه به شایعاتی که تا به حال مطرح شده، تغییر چندان گسترده‌ای نسبت به نسل پیشین خود نداشته‌اند. این فقدان ویژگی‌های جدید باعث می‌شود مشتری‌ها بهانه‌ای برای خرید آیفون ۷ پیدا نکنند و شاهد آمار فروش پایین آیفون ۷ نسبت به نسل قبل خواهیم بود. تا به حال قوی‌ترین شایعات پیرامون آیفون ۷ حول محور قدرت پردازشی بالاتر، قابلیت ضدآب و همچنین عرضه در رنگ‌های متنوع‌تر می‌چرخد.

در این بین البته شانس با کمپانی اپل یار بوده است. سامسونگ که با قدرت هرچه تمام‌تر قصد داشت با عرضه گلکسی نوت۷ با تمام امکانات موجود سهم بزرگی از بازار را قبل از عرضه‌ آیفون ۷ به خود اختصاص می‌داد، ناگهان به مشکل عظیمی به نام انفجار باتری برخورد کرد. بسیاری از کسانی که قصد خرید گلکسی نوت۷ داشتند اکنون دست نگه داشته‌اند تا آخرین دستپخت شرکت اپل را از نزدیک ببینند و بعد تصمیم خود را نهایی کنند.

اگر شما هم منتظر عرضه آیفون ۷ هستید، کنفرانس فردا شب اپل را از دست ندهید.

تمایل شما نسبت به تهیه کدام گوشی بیشتر است: آیفونی که هنوز طبق شایعات هیچ پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل قبل نداشته یا گلکسی نوتی که از آخرین فناوری‌های سامسونگ استفاده می‌کند؟

Call Now Button