گوشی منفجرشده در دست کودک ۶ ساله، نوت ۷ نبود

از زمان عرضه Galaxy Note 7 و مشخص شدن اشکال در باتری این دستگاه خبرهای متعددی در مورد آتش گرفتن آن شنیده‌ایم که بعضی از آنها وحشتناک است. چند روز پیش خبری در مورد سوختن دست‌های یک پسر بچه ۶ ساله در اثر انفجار گلکسی نوت ۷ شنیدیم که در اینترنت سر و صدای زیادی به راه انداخت. اطلاعات جدیدی که از این حادثه به دست آمده است مشخص کرده گلکسی نوت ۷ هیچ ارتباطی با این حادثه ندارد بلکه گوشی دیگری از سامسونگ مسئول این ماجرا است.

گفته می‌شود آتش گرفتن گوشی Galaxy Core Prime سامسونگ باعث سوختن دستان این کودک شده است؛ گوشی که ۲ سال از عمر آن می‌گذرد و برای اولین بار است که گزارشی در مورد اشکال در باتری آن منتشر می‎‌شود.

با توجه به اینکه گوشی Galaxy Core Prime امکان تعویض باتری دارد این احتمال وجود دارد که حادثه به دلیل استفاده از باتری غیر استاندارد رخ داده باشد نه اشکال در باتری اصلی سامسونگ. پیش‌تر نیز حوادث مشابه‌ای برای محصولات سایر برندها پیش آمده بود که تقصیر آن به استفاده از شارژر و باتری غیر استاندارد باز می‌گشت.

با اینکه هنوز عامل اصلی این حادثه مشخص نشده است یکی از مسئولان سامسونگ گفته که ایمنی مشتریان اصلی‌ترین اولیت این شرکت است و هرکاری که از دستشان بربیاد برای این خانواده و فرزندشان انجام خواهد داد.

Call Now Button