تست جالب سایت iFixit: هفت ساعت و نیم با آیفون ۷ زیر آب

معمولا از گوشی‌های ضد آب تست‌های مختلفی برای بررسی این قابلیت در آنها گرفته می‌شود. اما آیفون ۷، که جدیدترین پرچمدار ضدآب بازار است، یک تست متفاوت را در این مورد پشت سر گذاشته که دیدن نتیجه آن حتما برای شما هم جالب است.

همان طور که در جریان قرار گرفته‌اید، یکی از قابلیت‌های جذاب آیفون ۷ و ۷ پلاس ضدآب بودن آنهاست. کاربران آیفون چند سال است که در انتظار این ویژگی در گوشی خود هستند و سرانجام اپل آیفون را در نهمین نسلش به استاندارد IP67 مجهز کرده است.

سایت iFixit شب گذشته تست جالبی از ضدآب بودن آیفون ۷ را به‌صورت زنده در اکانت یوتوب خود پخش کرد. در این تست یک دستگاه آیفون ۷ به مدت ۷ ساعت و ۲۹ دقیقه در یک آکواریوم پر از آب قرار داده شده بود. در این مدت صفحه گوشی روشن و تایمر در حال نشان دادن گذشت زمان بود.

در توضیحات ویدئو آمده که بعد از گذشت ۶ ساعت و ۵۰ دقیقه، در حالی که شارژ گوشی به ۱۴ درصد رسیده بود، قسمت انتهایی آیفون را از آب خارج کرده‌اند و بعد از خشک کردن درگاه شارژ، کابل لایتنینگ را درون آن قرار داده‌اند. سپس مجددا با وجود اتصال کابل شارژ، آیفون را در آب آکواریوم غوطه‌ور کرده‌اند.

در نهایت به علت محدودیت ۸ ساعته ویدئوهای زنده در یوتوب امکان ادامه تست فراهم نبوده و iFixit مجبور به قطع ویدئوی زنده شده است، اما اشاره کرده که تا پایان پخش زنده هیچ اتفاقی برای آیفون زیر آب نیفتاده و آیفون ۷ با موفقیت تست ضدآب بودن را پشت سر گذاشته است.

Call Now Button