گوشی‌های پیکسل گوگل تاییدیه IP53 دارند

کمتر از ۲ هفته دیگر گوگل از گوشی‌های هوشمند جدید خود با نام‌های Pixel و Pixel XL رونمایی می‌کند؛ گوشی‌هایی که وظیفه ساخت آنها بر عهده HTC نهاده شده است تا همکاری دوباره این شرکت‌ها بار دیگر آغازگر راه تازه‌ای در صنعت موبایل و دنیای اندروید باشد.

بسیاری از کاربران دوست دارند هرچه زودتر ببینید گوشی‌های ۲۰۱۶ گوگل چه ویژگی‌های جدیدی با خود به همراه می‌آورند. به نظر می‌رسد یکی از این ویژگی‌ها داشتن تاییدیه IP53 است که مشخص می‌کند گوشی‌های Pixel گوگل برای اولین بار می‌توانند (هر چند کم) در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاومت کنند.

.

طبق جدول IP داشتن تاییدیه IP 53 برای یک دستگاه به منزله مقاوم بودن در برابر ورود گردوغبار و اسپری کم فشار آب تا زاویه ۶۰ درجه تلقی می‌شود. در واقع با داشتن این تاییدیه کاربران Pixel قادر خواهند بود بدون نگرانی در زیر بارش باران از آن استفاده کنند اما برخلاف Galaxy S7 یا iPhone 7 از زیر آب زنده بیرون نخواهد آمد.

اگرچه سطح مقاومت گوشی‌های پیکسل گوگل در برابر نفوذ آب بسیار کم است ولی همین میزان مقاومت هم برای کاربران ارزشمند خواهد بود با توجه به اینکه احتمالا قیمت گوشی‌های امسال گوگل اندکی بیشتر از سال گذشته است.

Call Now Button