پرچمداران جدید Tecno رونمایی شدند؛ فانتوم ۶ و ۶ پلاس

بازار گوشی‌های هوشمند ایران به‌زودی شاهد ورود محصولاتی جدید از چین خواهد بود. پرچمداران Phantom 6 و Phantom 6 Plus از تکنو رسما معرفی شدند و تا حدود ۱ ماه دیگر وارد بازار می‌شوند.

هتل مجلل آرمانی در شهر دوبی امشب، چهارم مهر ماه، شاهد مراسم معرفی گوشی‌های جدید تکنو بود؛ برندی که علی‌رغم سابقه نه‌چندان زیاد خود در طی ۱۰ سال فعالیت توانسته جایگاه خوبی در قاره آفریقا به دست آورد و حالا به بازار‌های بیشتری چشم دوخته است.

فانتوم ۶ و فانتوم ۶ پلاس گوشی‌های جدید تکنو هستند که مراسم رسمی معرفی آنها در خاورمیانه، آفریقا و آمریکای جنوبی در شهر دوبی انجام شد. مراسم با صحبت‌های آقای Arif، قائم مقام هولدینگ Transsion، آغاز شد. پس از صحبت‌های ابتدایی درمورد فعالیت‌های هولدینگ و برنامه‌های انجام‌شده، مدیرعامل تکنو، آقای Stephen Ha، روی صحنه حاضر شد و درباره استراتژی‌های شرکت نکاتی بیان کرد.

پس از آن نوبت به معرفی محصول رسید و مدیر محصول پروژه فانتوم ۶، آقای Olivier Mas جهت معرفی آن در برابر حضار قرار گرفت. فانتوم ۶ چهارمین محصول از سری محصولات فانتوم شرکت تکنو است. ۲۲۵ مهندس ارشد چیزی در حدود ۴۲۸ روز با همکاری ۴۵ شریک بین المللی روی فانتوم ۶ کار کرده‌اند. پرچمداری ۵.۵ اینچی با صفحه نمایش فول اچ‌دی که با دوربین دوگانه آمده تا تبدیل به رقیبی جدی در بازار گوشی‌های هوشمند باشد. ضخامت فانتوم ۶ تنها ۶.۱۵ میلیمتر است و بدنه یکپارچه فلزی آن از آلومینیوم ۶۰۰۰ ساخته شده است. صفحه نمایش گوشی نیز با شیشه گوریلا گلس ۳ پوشانده شده است. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت گوشی قرار گرفته‌اند و تشکیل یک دوربین دوگانه را داده‌اند. سنسور ۱۳ مگاپیکسلی آن را سونی تامین کرده و دیافراگم لنز قرار گرفته روی آن برابر با f/2.0 است. دوربینی با سنسور ۸ مگاپیکسی نیز در جلوی گوشی و بالای صفحه نمایش انجام وظیفه می‌کند. همچنین پردازنده هست هسته‌ای ۲ گیگاهرتزی آن از نوع Helio و ساخته مدیاتک است و ۳ گیگابایت رم در کنار آن قرار گرفته. این گوشی زیبا در بازار امارات ۹۰۰ درهم قیمت دارد و در ماه نوامبر بصورت همزمان در خاورمیانه، آفریقا و آمریکای جنوبی وارد بازار می‌شود.

پس از معرفی فانتوم ۶ آقای Wang، مدیر ارشد مدیاتک، روی صحنه حاضر شد و درباره همکاری تکنو و مدیاتک اطلاعاتی را به حضار ارائه کرد. همچنین درباره ویژگی‌های پردازنده جدید مدیاتک یعنی Helio X20 نیز صحبت شد و طبق آماری که اعلام شد هم‌اکنون ۱.۵ میلیارد دستگاه در جهان از پردازنده‌های مدیاتک بهره می‌برند.

ادامه مراسم نیز به معرفی فانتوم ۶ پلاس اختصاص داشت. برادر بزرگتر فانتوم ۶ که با صفحه نمایش ۶ اینچی فول اچ‌دی عرضه می‌شود و به سنسور اثر انگشت نیز مجهز است. این گوشی نیز از بدنه فلزی یکپارچه ساخته شده و به‌جای دوربین دوگانه، دوربین تکی ۲۱ مگاپیکسلی در پشت آن قرار گرفته است. سنسور ۲۱ مگاپیکسلی دوربین فانتوم ۶ پلاس را نیز سونی تامین کرده و لنز دوربین آن با شیشه سفایر پوشانده شده است. پردازنده ۱۲ هسته‌ای ۲ گیگاهرتزی، ۴ گیگابایت رم، باتری ۴۰۵۰ میلی آمپری و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات فانتوم ۶ پلاس هستند. ضمن اینکه هر دو گوشی فانتوم ۶ و ۶ پلاس به درگاه USB-C مجهز هستند، و از سنسور تشخیص عنبیه چشم نیز بهره می‌برند.

تکنو برای هر دو گوشی جدید خود لوازم جانبی متنوعی را نیز تدارک دیده است. هدفون، کابل شارژ و محافظ صفحه نمایش از جمله این لوازم جانبی هستند که همزمان با ورود فانتوم‌ها به بازار در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

بخش پایانی مراسم نیز با صحبت‌های مدیر سونی در چین درخصوص همکاری تکنو و سونی همراه بود و سرانجام پس از گذشت نزدیک به دو ساعت مراسم به پایان رسید. همانطور که اشاره شد فانتوم ۶ با قیمت ۹۰۰ درهم و فانتوم ۶ پلاس با قیمت ۱۱۰۰ درهم از ماه نوامبر وارد بازار می‌شود.

Call Now Button