Mi 5s و Mi 5s Plus شیائومی رسما معرفی شدند

شرکت شیائومی طی مراسمی از دو گوشی جدید می ۵ اس و می ۵ اس پلاس رونمایی کرد. این گوشی‌های تمام فلزی در ظرفیت‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‏‌شوند و با قیمتی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شوند.

شیائومی طبق وعده خود از Mi 5s و Mi 5s Plus رونمایی کرد. بدون هیچ مقدمه‌ای به سراغ معرفی مشخصات این گوشی‌ها می‌رویم تا با ببینیم سخت‌افزارهای استفاده شده در آنها در چه سطحی قرار دارند.

Xiaomi Mi 5s بدنه‌ای تمام فلزی دارد که در کناره‌ها خمیده است و خطوط آنتنش در بالا و پایین قسمت پشتی تعبیه گردیده. این گوشی از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 در عقب و یک دوربین ۴ مگاپیکسلی با پیکسل‌های بزرگ در جلو بهره می‌برد.

نمایشگر ۵٫۱۵ اینچی Mi 5s رزولوشنی برابر با ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و حداکثر روشنایی آن برابر با ۶۰۰ نیت است. شیائومی پردازنده جدید اسنپ‌دراگون ۸۲۱ را در کنار ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار داده است. باتری دستگاه ۳۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و از فناوری QuickCharge 3.0 پشتیبانی می‌کند.

Mi 5s در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای، طلایی و رزگلد با قیمتی حدود ۲۹۹ دلار (۳ گیگابایت رم/۶۴ گیگابایت حافظه) و ۳۴۴ دلار (۴ گیگابایت رم/۱۲۸ گیگابایت حافظه) به بازار می‌آید.

شیائومی همچنین از مدل ۵٫۷ اینچی Mi 5s Plus رونمایی کرد که رزولوشن نمایشگرش برابر با ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. این مدل در پشت خود از دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در جلو دوربینی ۴ مگاپیکسلی دارد.

پردازنده مدل Plus نیز اسنپ‌دراگون ۸۲۱ است که در دو مدل ۴ و ۶ گیگابایتی با قیمتی در حدود ۳۴۴ و ۳۸۹ دلار در چهار رنگ وارد بازار می‌‎شود.

Call Now Button