اطلاعات تازه از مشخصات Galaxy S8 edge سامسونگ

در اواخر فوریه سال آینده باید منتظر معرفی گلکسی اس ۷ اج باشیم. اگر می‌خواهید بدانید این گوشی از چه مشخصات سخت‌افزاری برخوردار است در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

حالا که پرونده Galaxy Note 7 در حال بسته شدن است سامسونگ سعی دارد تمرکز خود را روی پرچمدار جدید سری Galaxy S  بگذارد تا با عرضه یک گوشی خوب تلخی نوت ۷ را از خاطره‌ها پاک کند. از چند هفته پیش شایعات در مورد Galaxy S8 آغاز شد ولی هر چه به پایان سال میلادی نزدیک‌تر شویم تعداد خبرهایی که در این مورد می‎شنویم بیشتر می‎شود.

این بار یک منبع چینی اطلاعات جدیدی از مشخصات Galaxy S8 edge فاش کرده است. سامسونگ اعلام کرده است از این پس پرچمداران جدیدش را تنها با نمایشگر خمیده به بازار عرضه می‌کند با این حال مشخص نیست این تصمیم برای Galaxy S8 عملی شود یا نه.

در این گزارش به نمایشگر ۵٫۵ اینچی سوپرآمولد Galaxy S8 edge اشاره شده است که رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل دارد و تراکم آن برابر با ۸۰۶ppi است. همچنین در جدول مشخصات اس ۸ ج از دو نوع پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۳۰ و اگزینوس ۸۸۹۰ نام برده شده است که هر دو با فناوری ۱۰ نانومتری ساخته می‎شوند.

نکته قابل توجه میزان حافظه رم دستگاه است که ۶ و ۸ گیگابایتی خواهد بود. سامسونگ معمولا پرچمداران خود را با دو نوع حافظه متفاوت به بازار نمی‌فرستد به همین خاطر ممکن است مدل ۸ گیگابایتی به صورت محدود تنها در بعضی از بازارها مثل بازار چین عرضه شود.

فعلا بهتر است با شک و تردید به این اطلاعات نگاه کرد و منتظر ماند و دید در هفته‌های آینده چه اطلاعات دیگری از Galaxy S8 یا Galaxy S8 edge به بیرون درز می‌کند.

Call Now Button