آیپد ۱۰٫۵ اینچی اپل در راه است

تولیدکننده تایوانی قطعات سخت‌افزاری برای آیپد اپل تایید کرده است این شرکت از ماه دسامبر تولید آیپد ۱۰٫۵ اینچی را آغاز می‌کند و در اوایل ۲۰۱۷ آن را به بازار می‌فرستد.

پیشتر شایعاتی مبنی بر معرفی آیپد ۱۰٫۵ اینچی در اوابل سال ۲۰۱۷ به گوش می‌رسید و حالا بر اساس گزارش‌های رسیده، این شایعات توسط تولیدکننده تایوانی قطعات برای اپل تایید شده است. گفته می شود تولید تبلت جدید از ماه دسامبر شروع می شود. می‌توان نتیجه گرفت سه ماهه اول ۲۰۱۷ زمانی مناسب برای معرفی این تبلت است.

طبق آنچه در شایعات گفته می‌شود احتمالا این آیپد ۱۰٫۵ اینچی و آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی جدید همزمان باهم معرفی می‌شوند و هر دو تراشه Apple A10X را روی خود دارند. همچنین پیشبینی شده آیپد ۱۰٫۵ اینچی در سه ماهه اول ۲۰۱۷ حدود ۲ میلیون دستگاه و تا آخر سال حدود ۵٫۶ میلیون دستگاه به فروش برساند.

اپل پیشبینی کرده است که این تبلت به خاطر اندازه اش از محوبیت زیادی در میان دانشجویان و بخش تجاری برخوردار شود؛ آیپد ۹٫۷ اینچی فعلی این شرکت کوچک است و آیپد ۱۲٫۹ اینچی نیز گران است.

انتظار می رود این شرکت نسخه جدیدی از آیپد ۹٫۷ اینچی اش را نیز رونمایی کند؛ آیپدی که انتظار می رود سطح پایین‌تر از دو آیپد دیگر باشد و قیمتی مقرون به صرفه داشته باشد. همچنین احتمال دارد این آیپد با تراشه Apple A9x روانه بازار شود.

Call Now Button