با ویژگی‌های جدید اندروید ۷ در Galaxy S7 آشنا شوید

بسیاری از کاربران گوشی‌های سامسونگ منتظر دریافت اندروید ۷ و استفاده از ویژگی‌های جدید این نسخه هستند. در ادامه مطلب می‌توانید تغییراتی را مشاهده کنید که همراه با اندروید نوقا در گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج ایجاد می‎شود

حدود ۲ هفته پیش اولین نسخه آزمایشی اندروید ۷ برای کاربران Galaxy S7 و Galaxy S7 edge در بعضی کشورها منتشر شد. سامسونگ هفته گذشته نیز نسخه آزمایشی جدیدی منتشر کرد که نشان می‌دهد کره‌ای‌ها به سرعت در حال توسعه و رفع نواقص اندروید نوقا برای پرچمداران خود هستند.

در حالی که سامسونگ قصد دارد نسخه آزمایشی اندروید ۷ را در دسترس کاربران بیشتری قرار دهد، جزئیات بیشتری از ویژگی‌های جدید اندروید نوقا و تغییراتی که قرار است در Galaxy S7 و Galaxy S7 edge ایجاد کند فاش گردیده.

در نسخه ۷ اندروید کاربران می‌توانند DPI صفحه نمایشگر را تغییر دهند؛ مثلا به جای QHD از رزولوشن FHD استفاده کنند. همچنین ویژگی‌هایی مثل نوتیفیکیشن‌های گروهی و امکان پاسخ سریع به نوتیفیکیشن‌ها به خانواده S7 اضافه می‌‎شود.

با آپدیت شدن گلکسی اس۷ و گلکسی اس۷ اج به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید رابط کاربری TouchWiZ نیز اندکی تغییر خواهد کرد و از ظاهر Grace UX بهرمند خواهد شد. پیروی کردن طراحی آیکون‌ها از متریال دیزاین، اضافه شدن میانبر به اپ‌ها، امکان صفحه‌بندی کردن فولدرها و بهبود یافتن ویژگی Always on Display از جمله تغییراتی است که در نرم‌افزار این گوشی‌ها ایجاد می‎شود.

لیست ویژگی‌ها و تغییرات جدیدی که قرار است نسخه ۷ اندروید به Galaxy S7 و Galaxy S7 edge اضافه شود بیشتر از موارد اشاره‌شده در بالا است.

 

Call Now Button