عرضه اندروید ۷٫۱٫۱ برای سری نکسوس به زودی آغاز می‌شود

به‌روزرسانی اندروید ۷٫۱ نوقا برای گوشی‌های نکسوس در اواسط آذرماه به بازار می‌آید و به وعده‌های گوگل پیرامون ارائه آپدیت مستمر برای سری نکسوس تحقق می‌بخشد. در ادامه جزئیات بیشتری درباره تاریخ دقیق عرضه و گوشی‌های واجد شرایط در اختیارتان قرار می‌دهیم.

ماه گذشته زمانی که اندروید ۷٫۱ نوقا رسما معرفی شد شرکت گوگل اعلام کرد که این ورژن از سیستم عامل اندروید در اواسط آذر ماه برای نکسوس‌ها به بازار می‌آید. اکنون به نظر می‌رسد تاریخ دقیق عرضه این به‌روزرسانی معین شده است. برای اطلاع از جزئیات آپدیت نکسوس‌ها با جی‌اس‌ام همراه باشید.

اپراتور ودافون استرلیا اعلام کرده است که گوگل قصد دارد اندروید ۷٫۱٫۱ را برای نکسوس ۶پی در ۱۶ آذر عرضه کند. این آپدیت حجمی معادل ۶۵۰ مگابایت خواهد داشت، که شامل بسته امنیتی در کنار قابلیت‌های جدید نوقا ۷٫۱٫۱ است و حدودا دو هفته زمان می‌برد تا همه دستگاه‌های واجد شرایط این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

اگر اندروید ۷٫۱ در ۱۶ آذر به نکسوس ۶پی برسد، نکسوس ۵اکس، نکسوس ۶، نکسوس ۹، نکسوس پلیر و پیکسل C نیز در همان محدوده زمانی به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند که این‌بار محدود به استرالیا نیست و به صورت جهانی عرضه می‌شود. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، گوشی‌های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL از همان ابتدا نیز با اندروید ۷٫۱ نوقا به بازار عرضه شده‌اند اما حتی آن‌ها هم اوایل ماه دسامبر به‌روزرسانی جدیدی دریافت می‌کنند، چون به بسته‌های تکمیلی امنیتی ماهانه نیاز دارند.

در حال حاضر یک نسخه پیش‌نمایش از اندروید ۷٫۱ برای توسعه‌دهنده‌ها عرضه شده که برای نکسوس‌های ۶پی و ۵ایکس در دسترس است. اگر نمی‌توانید تا عرضه به‌روزرسانی رسمی منتظر بمانید پیشنهاد می‌کنیم نسخه پیش‌نمایش را اکنون از گوگل دریافت کنید.

نظر شما درباره تاریخ عرضه اندروید نوقا برای سری نکسوس چیست؟ آیا شما هم از گوشی‌های نکسوس استفاده می‌کنید؟ آیا گوشی شما به صورت مداوم آپدیت‌های گوگل را دریافت می‌کند؟

Call Now Button