اولین پرچمدارن با پردازنده ۸۳۵ Snapdragon کدام هستند ؟

Samsung Galaxy S8 و Xiaomi Mi 6 احتمالا اولین پرچمدارانی هستند که با پردازنده جدید و قدرتمند شرکت کوالکام یعنی ۸۳۵ Snapdragon عرضه می شوند.

خیلی دور از انتظار نیست که شاهد پردازنده جدید و قدرتمند شرکت کوآلکام بر روی پرچمداران آینده شرکت های تولید کننده تلفن همراه باشیم.

مطابق گفته  Keving Wong مدیرعامل شرکت تحقیقاتی IHS در چین، Samsung Galaxy S8 و Xiaomi Mi 6 اولین دستگاه هایی هستند که با پردازنده تازه نفس و قدرتمند ۸۳۵ Snapdragon شرکت کوآلکام عرضه می شوند. کوالکام اعلام کرده که پردازنده قدرتمند ۱۰ نانومتری این شرکت در حال تست و آزمایش توسط مصرف کنندگان است و این پردازنده احتمالا در کارخانه های بزرگترین تولید کننده تلفن همراه در جهان یعنی سامسونگ و با مهندسی این شرکت ساخته می شود.

Keving Wong هم چنین افشا کرده که احتمالا هر دو گوشی Samsung Galaxy S8 وXiaomi Mi 6  در ماه مارس معرفی خواهد شد که این تاریخ، بلافاصله بعد از زمان معرفی پرچم دار بهاره سامسونگ ، قبل از شروع نمایشگاه MWC است.

Galaxy S8 احتمالا با پردازنده اختصاصی شرکت سامسونگ یعنی Exynos و پردازنده ۸۳۵ Snapdragon برای نسخه های آمریکایی  به بازار خواهد آمد و انحصار نسخه با پردازنده ۸۳۵ Snapdragon به بازارهای آمریکا ممکن است به این دلیل باشد که سامسونگ می خواهد خودش حرف آخر را در مراحل تولید و بهینه سازی قدرت محصولاتش بزند.

Call Now Button