چه چیزی Galaxy S8 را متمایز می کند؟

سامسونگ توجه ویژه ای دارد به برنامه ریزی هایی که اپل برای تلفن های هوشمندش می کند.گزارش های زیادی اشاره به این موضوع میکند که Galaxy S8 قابلیت های جدیدی دارد که قطعا درآینده در آیفون ۸ شاهد آن خواهیم بود (نظیر تمام صفحه بودن صفحه نمایش و دکمه ها و سنسور هایی که با صفحه نمایش ادغام شده است.) همچنین این تلفن هوشمند با ویژگی های آیفون فعلی (یعنی ۳D touch ، لنز دوگانه دوربین عقب ، دستیار صوتی شخصی) عرضه می شود.

البته این به این معنا نیست که Galaxy S8 تلفنی حیرت انگیز نباشد. در واقع حداقل یک قابلیت وجود دارد که گلکسی جدید سامسونگ را متمایز می کند و موجب شگفتی شما می شود. این ویژگی همان دستیار صوتی است که سامسونگ هرگز آن را نداشته است.

سامسونگ Viv را (استارتاپی که بر روی محصولاتی نظیر دستیارصوتی Siri کارمی کند) تصاحب کرده است.یکی از افراد پشت پرده Viv اخیرا برروی Siri نیز کار کرده است و شایعات از این قرار است که Viv به مراتب بهتر از Siri است.

GalaxyClub می گوید، دستیار صوتی Galaxy S8 دارای صدای دو شخصیت مرد (Bixby) و زن (Kestra) است و قابلیت پرداخت از طریق صدا را برای کاربران به ارمغان می آورد.

این سایت همچنین فرم های جدید ثبت علائم تجاری مربوط به هوش مصنوعی که در کره ی جنوبی و کشورهای اروپایی تنظیم شده است را که این دو نام و تغیرات آن را بیان میکند کشف کرده است.

جالب توجه است که نام Bixby Pay نیز دیده شده است که نشان می دهد که سامسونگ قصد دارد که مردم با گفتن دستورالعمل های خاصی از طریقBixby یا Kestra پرداخت های خود را انجام دهند.

این ویژگی قابلیت جدیدی است که ممکن است در دسیارهای صوتی بعدی شاهد آن باشیم و همچنین احتمالا یکی از ویژگی های جدید Viv است.

Siri اکنون از قابلیت پرداخت صوتی از طریق PayPal پشتیبانی می کند و همچنین دستیار صوتی اپل به زودی از پرداخت نظیر به نظیر در iMessage پشتیبانی می کند.

Call Now Button