مشخصات سامسونگ Galaxy C7 Pro در بنچمارک AnTuTu لو رفت

بعد از انتشار مشخصات گوشی گلکسی C7 در سایت Zauba و گیگ بنچ حالا این گوشی هوشمند در بنچمارک آنتوتو دیده شده است. در ادامه با جی اس ام همراه باشید.

گوشی میان‌رده سامسونگ گلکسی C7 در بنچمارک‌های معتبر دنیا دیده شده است و مشخصات سخت افزاری مهم این گوشی به دست آمده است. سامسونگ گلکسی سی ۷ طبق اعلام سایت گیگ بنچ به چیپست کولکام اسنپدراگون ۶۲۵، ۴ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۶٫۰۱ مارشمالو مجهز خواهد بود اما امروز سایت آنتوتو اطلاعات بیشتری از این اسمارت فون را منتشر کرده است که تا حدودی با اطلاعات منتشر شده از سایت گیگ بنچ در تضاد است.

طبق اعلام بنچمارک آنتوتو، گوشی سامسونگ گلکسی C7 در قسمت پردازشگر به پردازنده هشت هسته‎ای اسنپدراگون ۶۲۶ با حداکثر فرکانس ۲ گیگاهرتز مجهز است. این پردازنده دارای مودم X9 LTE و تکنولوژی TruSignal برای افزایش قدرت سیگنال است. همچنین این گوشی به پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۶ مجهز است.

در قسمت دوربین، اطلاعات آنتوتو حاکی از رزولوشنی برابر با ۱۶ مگاپیکسل برای دوربین اصلی و دوربین سلفی است که می‌تواند برای علاقه مندان به عکاسی سلفی نکته جذاب و مناسبی باشد. از دیگیر مشخصات منتشر شده از گوشی سامسونگ گلکسی C7 باید به ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۶٫۰۱ مارشمالو اشاره داشت. شایان ذکر است که در اطلاعات منتشر شده از آنتوتو اندازه صفحه نمایش گلکسی سی ۷ مشخص نشده است و طبق اعلام سایت واردات و صادرات هندی Zauba، سامسونگ گلکسی C7 دارای نمایشگری ۵٫۷ اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی خواهد بود. انتظار می‌رود گوشی سامسونگ گلکسی C7 در ماه آینده، دسامبر ۲۰۱۶ به همراه  گلکسی C5 Pro معرفی شود.

 

Call Now Button