لنوو ماژول‌های Moto Z را در سال ۲۰۱۷ نیز توسعه می‌دهد

شرکت‌های ال‌جی و لنوو اولین شرکت‌هایی بودند که ماژول‌های توسعه‌دهنده را برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ به شکل گسترده عرضه کردند؛ ال‌جی با جی۵ و لنوو با موتو زد. حالا که شایعات از حذف ماژول‌ها از سبد محصولات ال‌جی خبر می‌دهند، به نظر می‌رسد لنوو از فروش و استقبال کاربران از ماژول‌های Moto Z راضی است.

شرکت لنوو قصد دارد خط تولید ماژول‌های مخصوص گوشی‌های خود را، که به آن‌ها Moto Mods می‌گوید، در سال جدید میلادی توسعه دهد. به گزارش CNET در کنفرانس خبری‌ای که این هفته مسئولان لنوو با خبرنگاران برگزار کردند، لنوو اعلام کرد که این شرکت قصد دارد در سال جدید حداقل ۱۲ محصول جدید به گروه محصولات Moto Mods اضافه کند.

البته هنوز از اینکه این ۱۲ مورد، یا بیشتر، شامل چه امکاناتی می‌شود صحبتی نشده است، هرچند شایعاتی پیش از این درباره آمدن قابلیت‌های حرفه‌ای‌تر واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به موتو زد در سال آینده منتشر شده بود.

 

مدیر بخش Moto Mods، یعنی John Touvannas، درباره برنامه گروه خود می‌گوید:

بدون شک برنامه ما برای سال جدید پیشرفت، توسعه و ساخت مادهای بیشتر نسبت به سالی است که گذراندیم.

این واقعیت را نباید نادیده گرفت که لنوو همین حالا هم با عرضه مادها کار بزرگی در صنعت گوشی‌های همراه انجام داده است و حالا با توجه به اینکه ال‌جی در این مسیر موفق نبوده، قدم بعدی لنوو برای پشتیبانی بیشتر از این تکنولوژی و توسعه آن می‌تواند اعتبار این شرکت را بیشتر کند. ما همین حالا هم برای گوشی‌های Moto Z ماد دوربین Hasselblad را در اختیار داریم که خود لنوو تولیدش کرده است. غیر از لنوو شرکت‌های تولید لوازم جانبی هم دست به کار شده‌اند تا مادهای کاربردی برای این گوشی تولید کنند. در هفته‌های آینده شاهد یک ماد از شرکت Incipio خواهیم بود که یک داک مخصوص خودروست. همچنین شرکت Mophie نیز در آینده نزدیک یک ماد باتری برای این گوشی عرضه خواهد کرد.

دیدن این پشتیبانی گسترده از سیستم و تکنولوژی‌های تولید لنوو می‌تواند هم می‌تواند کاربران و خریداران و هم توسعه‌دهندگان لوازم جانبی را خوشحال کند. شاید شرکت‌های دیگر مانند ال‌جی نیز بعد از این در عرضه محصولات خود دقت بیشتری کنند تا تنها بعد از یک سال خریداران تکنولوژی آزمایشی خود را تنها نگذارند.

Call Now Button