شیائومی ردمی ۴ پرایم وارد بازار ایران شد (قیمت)

شرکت شناخته‌شده و برجسته شیائومی در اواسط آبان ماه سال جاری از سه گوشی هوشمندRedemi 4 ، Redemi 4A و Redemi 4 Prime رونمایی کرد. قدرتمندترین عضو این خانواده ردمی ۴ پرایم است. گوشی شیائومی ردمی ۴ پرایم به صورت غیر رسمی و بدون گارانتی وارد بازار ایران شده است و انتظار می‌رود تا چند روز آینده اعضای دیگر خانواده ردمی ۴ نیز با قیمت‌هایی نه‌چندان متفاوت وارد بازار ایران شوند.

شیائومی ردمی ۴ پرایم با داشتن صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی، پردازنده قدرتمند و هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ با فرکانس ۲ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی قدرتمند آدرنو ۵۰۶ ، ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگلپیکسلی و سیستم عامل ۶٫۰٫۱ مارشمالو یک گوشی هوشمند اقتصادی، قدرتمند و به‌روز است که می‌تواند یکی از برترین انتخاب‌های هر فردی برای خرید یک میان‌رده خوش‌قیمت باشد.

شما می‌توانید شیائومی ردمی ۴ پرایم (Redemi 4 Prime) را با قیمت ۶۹۰ هزار تومان بدون گارانتی خریداری کنید. شایان ذکر است قیمت این گوشی توسط شیائومی ۱۳۳ دلاردر کشور چین تعیین شده است.

برای مشاهده اطلاعات سخت افزاری گوشی شیائومی Redemi 4 Prime  کلیک کنید

توصیه جی‌اس‌ام به شما این است که برای خرید این موبایل کمی صبر کنید تا بازار ارز آرام بگیرد و نرخ دلار بهبود پیدا کند و قیمت این دستگاه نیز متعادل شود.

اگر شما قصد خرید موبایل میان‌‎رده تا ۸۰۰ هزار تومان دارید بهتر است بدانید شیائومی ردمی ۴ پرایم یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شماست. این گوشی با ظاهری زیبا و سخت‌افزاری قدرتمند می‌تواند انتخابی بسیار مناسب برای دانشجویان و نوجوانان علاقه‌مند به خرید موبایل زیبا و قدرتمند اما نه‌چندان گران‌قیمت باشد.

Call Now Button