ویژگی‌های نمایشگر جدید گلکسی S8 با پنل RGB Super Amoled

گفته می شود نمایشگر گلکسی اس ۸ سامسونگ رزولوشن Quad HD دارد و از پنل RGB Super Amoled به جای پنل قدیمی در این گوشی استفاده شده است.

به زمان عرضه گلکسی اس۸ سامسونگ نزدیک می‌شویم و بازار شایعات درباره این گوشی داغ است. توجه به نسل بعدی پرچمدار سری گلکسی اس سامسونگ بیش از حد است. به خاطر اتفاقی که برای نوت۷ افتاد، برای تولید بدون اشکال این محصول بعدی فشار زیادی روی سامسونگ است و اکنون معرفی اس۸ مهم‌ترین رونمایی برای سامسونگ شده است.

تاکنون در این باره حرف‌های زیادی شنیده‌ایم؛ شایعاتی در مورد صفحه نمایش و اندازه آن، پردازنده، دوربین، سنسور اثر انگشت و اسپیکر گوشی که از صحت آنها مطمئن نیستیم. شاید معتبرترین خبر مربوط به پردازنده گوشی باشد که احتمالا اسنپدراگون ۸۳۰ و اگزینوس سامسونگ است و گفته شده هر دو تراشه با فرایند تولید ۱۰ نانومتری ساخته شده‌اند.

اکنون شایعه جدیدی در مورد این گوشی شنیده می‌شود: نمایشگر گلکسی اس۸ سامسونگ رزولوشن Quad HD دارد و از پنل RGB Super Amoled به جای پنل قدیمی در این گوشی استفاده شده است. اگر این خبر حقیقت داشته باشد، تعداد پیکسل‌های زیرمجموعه ۵۰ درصد افزایش پیدا می‌کند و باعث می‌شود تصویر شارپ‌تر باشد و کیفیت بهتری داشته باشد. مهم‌ترین دستاورد این تغییر نصیب هدست‌های واقعیت مجازی سامسونگ می‌شود، زیرا تصاویر شفاف‌تری نسبت به اس۷ و اس۷ اج برای GearVR تولید می‌کند.

خبرهای خوب دیگری نیز از گوشی جدید سامسونگ به گوش می‌رسد؛ پنل جدید از مواد مقاوم‌تری ساخته شده و احتمال آسیب دیدن آن کمتر می‌شود.

در گزارش جدید حرفی از دو سایز مختلف نمایشگر زده نشده است. اما تاکید شده که سامسونگ به دنبال رهایی از دکمه خانه و قراردادن سنسور اثر انگشت در پایین نمایشگر است. این شرکت برای چنین سنسوری احتمالا از تکنولوژی اولتراسونیک بیومتریک کوالکام بهره می برد.

انتظار می‌رود گلکسی اس۸ سامسونگ در ماه فوریه معرفی شود و در ماه مارس روانه بازار شود.

Call Now Button