ایرپادهای اپل به تعطیلات کریسمس نمی‌رسد!

ایرپادهای اپل در ماه سپتامبر و همزمان با آیفون ۷ رونمایی شد، اما اپل تاکنون حرفی از زمان عرضه این ایرپادهای ۱۶۰ دلاری نزده و نمی‌دانیم چه موقع روانه بازار می‌شود.

ایرپادهای اپل در ماه سپتامبر و همزمان با آیفون ۷ رونمایی شد؛ ایرپادهایی که راه‌حلی ساده‌تر برای هدفون‌های بلوتوث پیش روی کاربران اپل قرار می‌داد. اما تاکنون اپل حرفی از زمان عرضه این ایرپادهای ۱۶۰ دلاری نزده و نمی‌دانیم چه موقع روانه بازار می‌شود.

طبق گزارش وال استریت ژورنال، یکی از منابع مرتبط با این موضوع گفته است که اپل باید سدهایی را از مسیر بردارد تا بتواند این ایرپادها را روانه بازار کند.

ایرپادهای اپل باید استریم موسیقی را از یکی از دستگاه‌های اپل شامل آیپد، آیفون یا کامپیوترهای مکینتاش دریافت کند. سختی کار اینجاست که باید مطمئن شد ایرپادها کاملا همزمان‌اند تا صدا به خوبی و بدون مشکل پخش شود. البته این شرکت باید راه‌حلی ارائه دهد تا زمانی که یکی از ایرپادها گم می‌شود یا شارژ یکی از آنها تمام می‌شود، کاربر به مشکل برنخورد.

به نظر می‌رسد اپل برای رفع مشکلات احتمالی هنوز باید به دنبال راه حل‌هایی باشد و بعید است ایرپادهای جدید به تعطیلات سال نو میلادی برسد.

Call Now Button