اینستاگرام ۶۰۰ میلیونی شد

اینستاگرام در چند ماه اخیر قابلیت‌های متفاوتی به اپلیکیشن خود افزوده است که از جمله آنها می‌توان به استوری و پخش زنده اشاره کرد. ممکن است برخی افراد از این تغییرات اخیر اینستاگرام راضی نباشند، اما گویا این تغییرات به مذاق عموم مردم دنیا خوش آمده است. اینستاگرام اعلام کرده که تعداد کاربران این شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری تصویر از مرز ۶۰۰ میلیون گذشته است.

۱۰۰ میلیون کاربر اخیر اینستاگرام طی تنها ۶ ماه به این اپلیکیشن پیوسته‌اند و این درحالی است که اینستاگرام برای رسیدن از ۴۰۰ میلیون به ۵۰۰ میلیون کاربر حدود ۹ ماه انتظار کشیده بود. این نشان می‌دهد که محبوبیت اینستاگرام رو به افزایش است و تغییرات اخیر را نمی‌توان در این افزایش محبوبیت بی‌تاثیر دانست.

ایده بخش عمده‌ای از تغییرات و ویژگی‌هایی که اینستاگرام طی چند ماه اخیر به اپلیکیشن خود افزوده از اپلیکیشن Snapchat گرفته شده است. استوری‌ها، پخش زنده تصاویر و پیام‌های خصوصی یک بار مصرف از جمله این ویژگی‌ها هستند. با این حال برخی ویژگی‌ها نیز مختص اینستاگرام است. برای مثال این اپلیکیشن اخیرا قابلیت لایک کردن کامنت‌ها یا نشانه‌گذاری تصاویر برای مراجعات بعدی را به سیستم خود افزوده است که می‌تواند برای بسیاری از کاربران مفید باشد. از طرفی این اپلیکیشن مدتی است برای افزایش امنیت کاربران خود امکان کنترل هرچه بیشتر کامنت‌ها و فالوئرها را نیز فراهم کرده است.

نظر شما در مورد تغییرات اخیر اینستاگرام چیست؟ آیا این تغییرات برای شما نیز خوشاید بوده‌اند؟ نظرتان را با سایر خوانندگان جی‌اس‌ام در میان بگذارید.

Call Now Button