گلکسی اس ۸ با تاخیر عرضه می شود!

این روزها پرچمدار سری اس سامسونگ همه خبرها را به خود اختصاص داده است. طبق روال سال‌های اخیر انتظار داریم اس ۸ سامسونگ در ماه‌های فوریه و مارس در کنگره موبایل بارسلون معرفی شود. اکنون خبرهایی به گوش می‌رسد که سامسونگ امسال قصد سنت‌شکنی دارد و تصمیم گرفته پرچمدار سری گلگسی اس را در رویداد جداگانه‌ای در نیویورک آمریکا رونمایی کند.

پس از مشکلی که برای نوت ۷ پیش آمد، هواداران احتمالا با کمی احتیاط به سراغ گلکسی اس ۸ خواهند رفت. سامسونگ نیز فشار زیادی را احساس می‌کند تا این گوشی را بدون مشکل به دست مشتری‌ها برساند. به همین خاطر شاید تا آوریل عرضه گوشی خود را به تاخیر بیندازد.

در خبرهای قبلی گفتیم که سامسونگ مشکل نوت ۷ را پیدا کرده است و از طرفی سعی می‌کند که خبرهای مربوط به دستگاه جدیدش کمتر فاش شود. نه تنها هواداران سامسونگ بلکه همه علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند مایلند هر چه زودتر نسل جدید گلکسی اس را مشاهده کنند. اما مطمئنا سامسونگ به ایمن بودن گوشی خود بیشتر از هرچیز فکر می‌کند.

به هر حال هنوز چیزی رسما تایید نشده و باید منتظر خبرهای بیشتری در این مورد باشیم.

نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ گلکسی اس ۸ را در MWC 2017 بارسلون معرفی می‌کند یا صبر می‌کند و پرچمدارش را در رویدادی جداگانه در نیویورک معرفی می‌کند؟

Call Now Button