پرچمدار LG G6 سال آینده حداقل ۵ میلیون نسخه فروش خواهد داشت

همانطور که می‌دانید گوشی G5 یک پرچمدار تمام عیار در سال ۲۰۱۶ برای شرکت ال‌جی بود که نتوانست موفقیتی همچون نسل‌های گذشته خود برای بخش موبایل این شرکت کسب کند. در واقع ال‌جی حتی با اضافه کردن قابلیت‌ ماژولار به این اسمارت فون در مقابله با سامسونگ گلکسی S7 که این قابلیت‌ها را نداشت، نتوانست رقابتی داشته باشد و به صورت آشکاری با شکست مواجه شد.

سیستم ماژولار شرکت ال‌جی که در گوشی LG G5 استفاده شده است بسیار پیچیده است و انتظار نمی‌رود که شرکتی بخواهد از این سیستم ماژولار تقلید کند و یک موبایل همچون G5 با بهبود‌هایی وارد بازار کند. اگر بخواهیم ال‌جی G5 را در کنار موتو مودهای موتورلا برای گوشی‌های موتو زد این کمپانی قرار دهیم، در خواهیم یافت که تجهیزات ماژولار ال‌جی جی۵  بسیار ساده است تا حدی که نتوان آن را یک موبایل ماژولار دانست. در هر صورت باید گفت که گوشی ال‌جی جی ۵ در سال ۲۰۱۶ شکست خورد تا حدی که باتری قابل تعویض این گوشی نتوانست بازار را از دستان سامسونگ با تلفن هوشمند گلکسی اس ۷ بیرون بکشد.

برخی از طرفداران ال‌جی و دوست داران تکنولوژی بر این باور هستند که پرچمدار اصلی سال ۲۰۱۶ میلادی این شرکت گوشی ال‌جی V20 است. این موبایل یک پرچمدار تمام عیار است که به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰، صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با وضوح تصویر کواد اچ دی همراه با لایه محافظتی گوریلا گلس چهار، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی دوگانه ۱۶ و ۸ مگاپیکیلی با پشتیبانی از فناوری OIS، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا مجهز شده است. گفتنی است که این گوشی اولین گوشی در جهان بود که با سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا به صورت پیش فرض ساخته شده است.

در حال حاضر این سوال وجود دارد که کمپانی ال‌جی برای سال آینده، سال ۲۰۱۷ میلادی چه فکری در سر دارد؟ قبل از هر چیزی باید گفت این شرکت در کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) که از ۲۷ فوریه تا ۲ مارس (۹ اسفند الی ۱۲ اسفند) در شهر بارسلونا برگزار خواهد شد، حضور خواهد داشت و موبایل جدید خود یعنی ال‌جی G6 را برای رقابت با پرچمدار آینده سامسونگ از سری کهکشانی، گلکسی اس ۸ و شاید پرچمدار آینده شرکت تایوانی اچ تی سی، به صورت رسمی معرفی کند. طبق شایعات و اخبار منتشر شده در ال‌جی G6 خبری از گوشی ماژولار نخواهد بود اما این گوشی در برابر آب مقاوم و با باتری غیر قابل تعویض طراحی شده است.

شرکت بانکداری کردیت سوئیس (Credit Suisse) اعلام کرده است که طبق برآوردهای انجام شده، گوشی ال‌جی G6 حداقل ۵ میلیون نسخه فروش خواهد داشت. این گوشی به شارژ بی‌سیم و سیستم پرداخت شرکت ال‌جی ( LG Pay) مجهز است. سرویس پرداخت موبایلی LG Pay با استفاده از MST و NFC کار می‌کند و قادر است به عنوان دستگاه پایانه فروش یا همان دستگاه کارتخوان (POS) استفاده شود. همچنین این فناوری قادر است با کارت‌های اعتباری همخوانی داشته باشد و کاربران نیز پرداخت‌های خود را با استفاده از آن انجام دهند. در واقع گوشی آینده شرکت ال‌جی همچون سیستم پرداخت شرکت سامسونگ راه را برای اضافه شدن و دسترسی ۹۰ درصد از شبکه جهانی فروشندگان ایجاد خواهد کرد.

Call Now Button