با رنگ‌های مورد علاقه کاربران گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۶ آشنا شوید

سال ۲۰۱۶ موبایل‌های زیادی با رنگبندی مختلف و متفاوت نسبت به گذشته معرفی و روانه بازار شدند که توانستند مخاطبان خوبی برای خود ایجاد کنند و با کمی تفاوت و نوآوری فروش بهتری نسبت به سایر نسخه‌ها داشته باشند. از جمله این اسمارت فون‌ها باید به آنر ۸ از شرکت هوآوی، آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، گوگل پیکسل، گلکسی اس۷ و وان پلاس ۳T اشاره کرد.

رنگ مورد علاقه کاربران در سال ۲۰۱۶: آبی

طبق اطلاعات منتشرشده رنگ آبی یاقوتی، آبی درخشان و آبی مرجانی محبوب‌ترین رنگ‌های دارندگان اسمارت فون‌ در سال ۲۰۱۶ است. درواقع طراحی فوق‌العاده باکیفیت و زیبای آنر ۸، گوگل پیکسل و گلکسی اس۷ اج در کنار رنگ‌های آبی منحصر به فرد سبب شده این اسمارت فون‌ها زیباتر و خاص‌تر باشند و در میان صاحبان گوشی هوشمند از اهمیت و توجه بیشتری برخوردار شوند.

هوآوی آنر ۸

بدنه باکیفیت و خوش‌ساخت گوشی آنر ۸ شرکت هوآوی با ترکیب شیشه در جلو و آلومینیوم در عقب سبب شده است این موبایل هوشمند یک گوشی لاکچری و بسیار جذاب باشد. آنر ۸ نسخه‌ای با رنگ آبی یاقوتی (Sapphire Blue) دارد که می‌توان آن را یک گجت شیک و بسیار جذاب در سال ۲۰۱۶ دانست.

سامسونگ گلکسی اس۷ اج

موبایل سامسونگ گلکسی اس۷ اج به عنوان پرچمدار تمام عیار یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان است که طرفداران بسیار زیادی نیز در ایران دارد. این موبایل هوشمند به تازگی دارای یک رنگ جذاب و خاص شده که توانسته است توجه کاربران را به خود جلب کند. رنگ آبی مرجانی (Blue Coral)، که به تازگی وارد آمریکا شده و در ایران نیز موجود است، بسیار خاص و تماشایی است. ظاهر شیک و کاملا پوشیده از رنگ آبی مرجانی در گلکسی اس۷ اج با ظاهر متالیک و کناره‌های طلایی رنگ سبب شده این گوشی خاص‌تر از هر دستگاهی باشد.

گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس‌ال

یکی از رنگ‌های موبایل‌های جدید تمام‌گوگلی، یعنی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس‌ال، رنگ آبی درخشان است که در نگاه اول به یک اسباب بازی برای بچه‎‌های کوچک شباهت دارد، اما در عین حال فانتری و خاص است. با توجه به این مسئله که رنگ آبی یکی از رنگ‌های تشکیل‌دهنده لوگوی این کمپانی است، شاید در آینده‌ای نزدیک باید منتظر رنگ‌های قرمز، زرد و سبز برای گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس‌ال باشیم.

سایر رنگ‌های موردعلاقه کاربران در سال ۲۰۱۶: طلایی و مشکی براق

رنگ‌های طلایی (گلد) و مشکی براق در سال جاری توانستند مخاطبان بسیاری به سمت خود جذب کنند. رنگ طلایی در بدنه آلومینیومی گوشی جدید شرکت وان پلاس، وان پلاس ۳T، شاید کمی خسته کننده‌تر باشد نسبت به رنگ طلایی درخشان استفاده‌شده در گلکسی اس۷، اما وان پلاس ۳T با کیفیت طراحی بالا و رنگ طلایی کم‌رنگ توانست مخاطبان متعددی به سمت خود جذب کند.

گلکسی اس۷ اج شرکت سامسونگ چند هفته پیش با رنگ Black Pearl عرضه شد که به صورت آشکاری از رنگ جت بلک در گوشی آیفون ۷ کپی‌برداری شده است.  در هر صورت رنگ مشکی براق در میان کاربران محبوب است و تنها مشکل آن خش‌پذیری شدید و بسیار بالاست که شاید نظر شما را در خرید موبایلی با این رنگ تغییر دهد.

در سال ۲۰۱۷ انتظار می‌رود مانند سال ۲۰۱۶ رنگ‌های خاص و لاکچری در دید کاربران محبوب باشند. برای مثل یکی از رنگ‌هایی که احتمال می‎‌رود در سال ۲۰۱۷ بسیار رایج و محبوب شود رنگ قهوه‌ای متالیک است. این رنگ در آخرین عضو خانواده میت شرکت چینی هوآوی، میت ۹، با ترکیب رنگی شکلاتی و گلد حضور دارد. رنگ قهوه‌ای متالیک یک رنگ گرم، لاکچری و جذاب است که می‌تواند رنگ محبوب سال ۲۰۱۷ شود.

Call Now Button