وان پلاس ۳T وارد بازار ایران شد (قیمت)

شرکت وان پلاس یکی از کمپانی‌های بزرگ تولید اسمارت فون در کشور چین است که چندی پیش از موبایل وان پلاس ۳T، پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. گوشی وان پلاس ۳ تی یک پرچمدار تمام عیار و خوش قیمت است که این روزها با تخفیف‌های بسیار بالا و قیمت مناسب در میان کاربران چینی یک انتخاب بسیار مناسب برای خرید تلفن هوشمند است اما در ایران این موبایل هوشمند قدرتمند و با کیفیت قیمت نسبتا بالایی دارد. این موبایل حالا به صورت غیر رسمی (قاچاق) به تعداد انبوهی وارد بازار ایران شده است اما هنوز نسخه طلایی رنگ این گوشی وارد بازار نشده است.

از جمله مشخصات سخت افزاری پرچمدار شرکت چینی وان پلاس باید به پردازنده قدرتمند و چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۱ با فرکانس ۲٫۳۵ گیگاهترز و ۱٫۶ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰، صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ دی از نوع امولد با تراکم پیکسلی ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ، ۶ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت OIS، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری با بهره گیری از فناوری شارژ سریع دش شارژ ((Dash Charge و سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو همراه با رابط کاربری اختصاصی شرکت وان پلاس، oxygen os اشاره داشت.

شما می‌توانید گوشی هوشمند وان پلاس ۳T نسخه ۶۴ گیگ در رنگ خاکستری (سربی) را با قیمت ۱,۸۸۰,۰۰۰تومان به صورت بدون گارانتی در بازار ایران خریداری کنید. همچنین اگر به دنبال حافظه داخلی بیشتری هستید، می‌توانید نسخه ۱۲۸ گیگابایت گوشی وان پلاس ۳ تی  در رنگ خاکستری (سربی) را با قیمت ۲,۳۵۰,۰۰۰ تومان به صورت بدون گارانتی تهیه کنید. لازم به ذکر است قیمت وان پلاس ۳ تی نسخه پایه و استاندارد در کشورچین ۴۳۰ دلار آمریکا برای نسخه ۶۴ گیگابایت و ۵۰۴ دلار آمریکا برای نسخه ۱۲۸ گیگابایت است.

اگر شما قصد خرید یک موبایل هوشمند با کیفیت و با مشخصات سخت افزاری بالا‌رده را دارید قطعا آخرین عضو گوشی‌های هوشمند شرکت چینی وان پلاس، وان پلاس ۳ تی گزینه مناسبی برای خرید شما خواهد بود. اگر قصد خرید گوشی وان پلاس ۳ تی را دارید، بهتر است کمی صبر کنید تا قیمت این گوشی با کاهش قیمت ارز کاهش پیدا کید همچنین از جایگزین‌های این اسمارت فون باید به ال‌جی V20، هوآوی میت ۹، شیائومی می نوت ۲ و سامسونگ گلکسی C9 پرو اشاره داشت.

Call Now Button