رندرهای رسمی (Galaxy A5 (2017 فاش شد

ما هم مثل شما منتظر معرفی مدل ۲۰۱۷ گوشی‌های سری Galaxy A سامسونگ هستیم؛ میان‌رده‌های پرفروشی که میان کاربران به شدت طرفدار دارند. سامسونگ امسال عرضه Galaxy A (2017) را یک ماه به تعویق انداخت و به جای دسامبر در ژانویه از آنها رونمایی خواهد کرد.

امروز رندرهای رسمی Galaxy A5 (2017) به بیرون درز کرد که با وضوح و دقت بیشتری طراحی و ظاهر نهایی دستگاه را به ما نشان می‌دهد. همانطور که در تصویر می‌بینید، طراحی Galaxy A5 (2017) بسیار شبیه Galaxy S7 شده است و در ۴ رنگ سیاه، صورتی، آبی و طلایی تولید می‏‌شود.

منبعی که این رندرها را فاش کرده است می‌گوید گلکسی ای ۵ (۲۰۱۷) نمایشگر ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل در اختیار دارد. همچنین گفته می‏‌شود درون دستگاه پردازنده ۸ هسته‌ای اگزینوس ۷۸۸۰ به همراه ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است که باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت آن را روشن نگه می‌دارد.

احتمالا هر دو دوربین Galaxy A5 (2017) کیفیتی ۱۶ مگاپیکسلی دارند و نسخه ۶ سیستم عامل اندروید روی آن نصب شده است. اسکنر اثر انگشت و تاییدیه IP68 از جمله ویژگی‌های دیگری است که ممکن است در مدل ۲۰۱۷ خانواده Galaxy A شاهد باشیم.

 

Call Now Button