دستیار دیجیتالی گلکسی اس ۸ سامسونگ پرقدرت وارد میدان می‌شود

اگر به یاد داشته باشید مدتی پیش بود که از شایعه دستیار شخصی جدید سامسونگ به نام بیکسبی خبر دادیم. حالا بر اساس گزارش منتشرشده در SamMobile، که منابع خبری نزدیکی به شرکت سامسونگ دارد، این دستیار جدید قرار است با قدرت تمام وارد عرصه شود. بیکسبی با تمام اپلیکیشن‌های پیش‌فرض سامسونگ در گلکسی اس ۸ به طور کامل و زیرساختی هماهنگ است. احتمالا بیکسبی جایگزین S Voice سامسونگ بشود تا بتواند با رفع نواقص آن به اهداف بلندپروازانه این شرکت کره‌ای برسد.

دستیار شخصی جدید سامسونگ، بیکسبی، به طور قابل ملاحظه‌ای از S Voice باهوش‌تر و فعال‌تر است. حالا با ترکیب این هوش مصنوعی پیشرفته با اپلیکیشن‌های پیش‌فرض می‌توانید کارهای بسیار بیشتری نیز انجام بدهید. به عنوان مثال می‌توانید از بیکسبی بخواهید درون گالری شما برود و یک عکس یا ویدئوی مشخص را پخش کند یا گالری را با تنظیمات متفاوتی نمایش بدهد.

 

بیکسبی بر پایه تکنولوژی هوش مصنوعی شرکت Viv خلق شده است. این شرکت پیش از این دستیار دیجیتال Siri را خلق کرده بود که اپل آن را در سال ۲۰۱۰ خریداری کرد. حالا سامسونگ با خرید این تکنولوژی قصد دارد پابه‌پای سیری، کورتانا و دستیار شخصی گوگل به میدان رقابت بیاید.

براساس شایعات منتشرشده، سامسونگ قصد دارد گلکسی اس۸ را در قالب خانواده معرفی کند و احتمالا گلکسی اس۸ یک برادر بزرگ‌تر ۶ اینچی با نام گلکسی اس۸ پلاس خواهد داشت. دیگر شایعات پیرامون این پرچمدار سامسونگ می‌گویند که شاهد پیشرفت سخت‌افزاری چشمگیر نسبت به گلکسی اس۷ خواهیم بود. در این میان افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه (تا حدود ۹۰ درصد)، ترکیب اثر انگشت با صفحه نمایش (یا بردن آن به پشت دستگاه)، استفاده از ۸ گیگابایت رم و همچنین حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بیش از دیگر شایعات مطرح می‌شود.

تقریبا ۲ ماه دیگر تا اسفند و برگزاری نمایشگاه موبایل بارسلون باقی مانده؛ جایی که سامسونگ قرار است از برگ برنده خود برای تصاحب بازار موبایل رونمایی کند. شما بیشتر انتظار چه تغییراتی از سامسونگ دارید تا بتوانید تلخی گلکسی نوت۷ را از یاد ببرید؟

 

Call Now Button