تصویری منسوب به گوشی Sony New Xperia X با حاشیه‌هایی باریک منتشر شد

پیش از این شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه شرکت سونی اسفند ماه و در نمایشگاه موبایل بارسلون قصد رونمایی از دو گوشی جدید دارد. براساس همین اخبار یکی از این دو گوشی نسخه به‌روزشده Xperia XZ با نام Xperia XZ 2017 خواهد بود.

اما در کنار گوشی ذکرشده اخیرا عکسی از یک گوشی Xperia جدید منتشر شده است. درون تصویر شاهد یک گوشی سونی با نام حکشده New Xperia X هستیم که تا به حال هیچ اطلاعاتی درباره‌اش لو نرفته است. دور از ذهن هم نیست که درنهایت نام این گوشی تغییر کند.

با توجه به اینکه هیچ اطلاعاتی در کنار این عکس منتشر نشده است، تنها می‌توان با دیدن تصویر نکات قابل توجه آن را بررسی کرد. نکته اول که ممکن است جالب باشد ضخامت کم New Xperia X است که نسبت به دیگر گوشی‌های سونی ظریف و زیبا محسوب می‌شود. اما نکته دوم و شاید مهم‌تر اینکه بالاخره و بعد از چند سال شاهد تغییراتی، هرچند کوچک، در طراحی گوشی‌های سونی هستیم. تمام خریداران و حتی طرفداران شرکت سونی از حاشیه‌های زیاد بالا و پایین دستگاه‌های این شرکت ناراضی‌اند و حالا در این عکس ما با گوشی‌ای مواجهیم که حاشیه بالا و پایین بسیار کمی نسبت به دیگر تولیدات سونی دارد.

این عکس، که ادعا شده متعلق به گوشی جدید شرکت سونی است، از روی تصاویر مرتبط با تبلیغات این دستگاه گرفته شده. اگر این ادعا درست باشد و سونی تبلیغات مربوط به آن را هم حاضر کرده باشد، پس نباید برای معرفی و عرضه عمومی New Xperia X زمان زیادی منتظر بمانیم.

هنوز بیش از یک ماه تا کنفرانس رسمی سونی زمان باقی مانده است و احتمالا اطلاعات بیشتری درباره این محصول در این مدت منتشر شود. ما هم امیدواریم که سونی با دست پر به بارسلون بیاید و با نمایش محصولات جذاب بار دیگر باقدرت به صحنه رقابت در بازار تلفن همراه برگردد.

 

Call Now Button