زد تی ای: آکسون ۷ به اندروید نوقا و Google Daydream مجهز می‌شود

کمپانی زدتی‌ای، که یکی از بزرگان صنعت گوشی‌ هوشمند و صنایع مخابراتی کشور چین است، در نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس آمریکا توانست در زمینه لوازم خانگی هوشمند و موبایل حرفی برای گفتن داشته باشد و محصولات نسبتا زیادی معرفی کند. این شرکت در رویداد مطبوعاتی خود علاوه بر معرفی گوشی زد‌تی‌ای بلید وی۸ به عنوان میان‌رده قدرتمند، در مورد پرچمدار خود، آکسون ۷ (ZTE Axon 7) وعده اندروید ۷ نوقا و پشتیبانی از دی دریم گوگل تا چند وقت آینده را داد.

گوشی آکسون ۷، پرچمدار تمام عیار شرکت زدتی‌ای که فروش بسیار خوبی در کشور چین دارد، در حال حاضر به سیستم عامل اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو مجهز است و اعلام انتشار آپدیت اندروید ۷ نوقا می‌تواند بر فروش این گوشی تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. شرکت زدتی‌ای زمان انتشار اندروید ۷ و پشتیبانی از قابلیت Google Daydream را اعلام نکرده است، اما  به زودی باید منتظر این به‌روزرسانی بزرگ باشیم. شایان ذکر است که زدتی‌ای حرفی از آکسون ۷ مینی نزده است و فعلا نمی‌توانیم انتظار آپدیت برای نسخه کامپکت آکسون ۷ را داشته باشیم.

از مشخصات سخت‌افزاری گوشی قدرتمند آکسون ۷ باید به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ با فرکانس ۲٫۱۵ و ۱٫۶ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰، صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر کواد اچ‌دی و تراکم پیکسلی ۵۳۸ پیکسل در هر اینچ، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا ۲۵۶ گیگابایت، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. قیمت آکسون ۷ در کشور چین ۴۰۰ دلار آمریکاست و در ایران نیز با قیمتی حدود ۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان بدون گارانتی قابل خریداری است.

 

Call Now Button