گوشی هوآوی آنر ۶ ایکس معرفی شد؛ به زودی در بازار ایران!

شرکت هوآوی سال گذشته عرضه موبایل‌های برند آنر را در بازار کشور آمریکا شروع کرد و حالا این شرکت از میان‌رده تمام عیار خود با نام آنر ۶ ایکس (Honor 6X) در نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا به صورت رسمی رونمایی کرده است. گوشی هوشمند آنر ۶ ایکس دارای مشخصات سخت افزاری مناسب و ظاهری زیبا با بدنه‌ای فلزی و با حاشیه صفحه نمایش مشابه نسل قبلی خود یعنی آنر ۵ ایکس است که با ورود به بازار کشورمان می‌تواند در کنار قیمتی مناسب مورد استقبال خریداران و کاربران ایرانی واقع شود.

از مشخصات سخت افزاری گوشی هوآوی آنر ۶ ایکس که قرار است جایگزین گوشی آنر ۵ ایکس شود، باید به پردازنده هشت هسته‌ای کرین ۶۵۵، صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، ۳ و ۴ گیگابیت حافظه رم، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی دوگانه با لنز ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۳۴۴۰ میلی آمپری  و سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو با قابلیت ارتقا به اندروید ۷٫۰ نوقا در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ میلادی اشاره داشت.

در مورد گوشی Honor 6X باید گفت که این اسمارت فون قرار است در رنگ‌های آبی، طلایی، رزگلد، نقره‌ای و مشکی در سه نسخه مختلف متشکل از ۳ گیگابایت حافظه رم با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۴ گیگابایت حافظه رم با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت‌های ۱۴۸ و ۱۹۳ و ۲۳۷ دلار آمریکا  در بازار کشور چین عرضه شود. شایان ذکر است که فروش سراسری این گوشی از هفته آینده در کشورهای امریکا، فرانسه، اسپانیا، بریتانیا، ایتالیا، هلند، امارات متحده عربی، عربستان، ایران و عراق شروع خواهد شد اما در حال حاضر می‌توانید این گوشی را در کشور چین پیش خرید کنید.

انتظار می‌رود نسخه پایه این موبایل یعنی با ۳ گیگابایت حافظه رم با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمتی در حدود ۶۳۰ هزار تومان  و نسخه ۴ گیگابایت حافظه رم همراه با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی این موبایل با قیمتی در حدود ۹۸۰ هزار تومان  وارد بازار ایران شود.

Call Now Button