قلم‌زنی سامسونگ با گوگل، کروم‌بوک پلاس و کروم‌بوک پرو رونمایی شدند

سامسونگ و گوگل برای طراحی این نسل جدید کروم‌بوک با هم همکاری نزدیکی داشتند و محصول نهایی در واقع ترکیب نوآوری در سخت‌افزار و نرم‌افزار است. کروم‌بوک پلاس و کروم‌بوک پرو سامسونگ برای گوگل‌پلی طراحی شده‌اند و شما می‌توانید از تمامی برنامه‌هایی که دوست دارید، در کنار فیلم، موسیقی و کتاب، استفاده کنید. کروم‌بوک جدید سامسونگ همچنین یک صفحه لمسی با چرخش ۳۶۰ درجه، صفحه HD چارگوش و قلم دیجیتالی و طراحی فلزی سبک دارد.

آلانا کاتن، معاون مدیر بازاریابی محصول سامسونگ آمریکا می‌گوید: «از زمان عرضه اولین نسخه کروم‌بوک در پنج سال پیش، ما همچنان به بهینه‌سازی این محصول ادامه داده و کامپیوتری را عرضه کرده‌ایم که نه تنها در سبک زندگی مصرف‌کنندگان جایگاه خود را دارد بلکه زندگی آنها را ساده‌تر، همراه‌تر و کارآمدتر می‌کند. ما در تولید کروم‌بوک پرو و پلاس با گوگل همکاری داشتیم تا یک جفت دستگاه با طراحی زیبا و انعطاف‌پذیری عالی ارائه کنیم که کاربران را به تجربه بیشتر گوگل‌پلی و برنامه‌های اندرویدی ترغیب کرده و در عین حال سادگی، امنیت عالی و قابلیت اشتراک‌گذاری بالای کروم‌بوک‌ها را نیز حفظ کند.»

انعطاف‌پذیری

طراحی کروم‌بوک پرو و پلاس با رعایت مولفه انعطاف‌پذیری انجام شده است که به کاربران امکان می‌دهد به خواست خود کروم‌بوکشان را تغییر دهند. این دستگاه دارای یک صفحه لمسی با امکان چرخش ۳۶۰ درجه است که امکان تبدیل آن به یک نوت‌بوک و یک تبلت را می‌دهد.

برای اولین بار، کروم‌بوک پلاس و پرو همراه یک قلم عرضه می‌شوند که برای نگهداری مطمئن و دسترسی ساده روی کناره دستگاه قرار می‌گیرد. این قلم با داشتن قابلیت‌هایی شبیه تبلت، مانند یادداشت‌برداری ساده و ذخیره محتوای روی صفحه، راحتی کاربر را به سطحی جدید می‌رساند. این قلم از همان ابتدای خارج کردن از جعبه قابل استفاده است و برای یادداشت‌برداری با آن برنامه Keep گوگل و برای طراحی با آن، برنامه ArtCanvas سامسونگ از قابل روی دستگاه نصب شده‌اند. این قلم که به تازگی تولید شده است دارای نوکی به قطر ۰٫۷ میلی‌متر و حساسیت در برابر فشار برای ذخیره دقیق است.

کروم‌بوک پرو و پلاس با طراحی زیبا و سبک خود در واقع کامپیوترهایی هستند که هرکسی از داشتن آنها به خود می‌بالد. سخت‌افزار با کیفیت آن بسیار زیبا بوده و با هدف قرار گرفتن در کیف مصرف‌کننده و حمل ساده آن در هر جایی، طراحی شده است. به‌علاوه صفحه کلید کامل و ترک‌پد دستگاه به کاربران امکان می‌دهد تا از هر جایی بنویسند و بازی کنند.

تجربه بیشتر

کروم‌بوک جدید صرفا یک لپ‌تاپ یا تبلت نیست؛ بلکه اتصالی به دنیای تجربه‌هایی شامل برنامه، بازی و رسانه، همگی در کنار گوگل‌پلی است. این دستگاه با داشتن یک صفحه نمایش فوق‌العاده با رزولوشن Quad HD 2400×1600 که از Gorilla Glass 3 و با نسبت تصویر ۳:۲ ساخته شده است، امکان بازی، کار یا تماشا را روی بهترین صفحه نمایش تاریخ کروم‌بوک به کاربر می‌دهد.

در کروم‌بوک پرو و پلاس، پورت‌ها هم بروزرسانی شده و دو پورت جدید USB-C برای اتصال بهتر و استریم ویدیوی ۴K در آن قرار داده شده است که ویدیو و بازی با کیفیتی را از این کروم‌بوک روی هر نمایشگر ۴K پخش می‌کند.

نرم‌افزار پیشرفته و کارآمدی فوق‌العاده

کروم‌بوک پرو و پلاس برای کاربرانی طراحی شده‌اند که به دنبال کار بیشتر، تولید بیشتر و فعالیت‌های بیشتر در عین اتصال هستند. کروم‌بوک جدید تجربه‌ای قوی در حوزه مولتی تسکینگ (multitasking) و چند پنجره‌ای به کاربر می‌دهد که امکان مرور اینترنت را در برنامه کروم، کار با گوگل درایو و البته تماس با دوستان در گوگل هنگ‌آوت خواهد داشت.

کروم‌بوک پرو و پلاس به کاربر امکان می‌دهد تا به برنامه‌ها دسترسی داشته، روی اسناد کار کرده یا به‌صورت آفلاین به یک لیست موسیقی گوش کند. به‌علاوه قابلیت‌های قدیمی کروم‌بوک مانند آنتی‌ویروس داخلی و بروزرسانی‌های خودکار، در این نسخه نیز وجود دارند.

کروم‌بوک‌های جدید دارای ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه هستند و باتری‌شان تا ۸ ساعت دوام دارد و مجهز به یک بهینه‌ساز عمر باتری هستند که زمان کارآیی آنها را افزایش می‌دهد. کروم‌بوک پلاس سامسونگ دارای پردازنده ARM بوده و از ماه فوریه به بازار عرضه خواهد شد. کروم بوک پلاس مجهز به پردازنده Intel® Core™ m3 است که با هدف عملکردی سریع به همراه واکنش مناسب طراحی شده که از اواخر بهار عرضه خواهد شد. در هردوی این دستگاه‌ها، نسخه بتای گوگل‌پلی استور از قبل نصب خواهد بود.

Call Now Button