امکان اتصال ساعت‌های هوشمند سامسونگ به آیفون فراهم شد

سامسونگ شب گذشته با انتشار اپلیکیشن Gear S در اپ استور امکان اتصال ساعت‌های هوشمند Gear S2 و Gear S3 و همچنین دستبند ورزشی Gear Fit 2 را به آیفون فراهم کرد.

مدت‌ها بود که صحبت‌هایی از انتشار این اپلیکیشن شنیده می‌شد و سامسونگ نهایتا آن را برای کاربران آیفون منتشر کرد. به کمک این اپلیکیشن از این پس کاربران آیفون نیز می‌توانند از ساعت‌های هوشمند سامسونگ و جدیدترین دستبند ورزشی این شرکت استفاده کنند.

اپلیکیشن Gear S امکان ارسال نوتیفیکیشن‌های آیفون روی ساعت‌های سامسونگ را فراهم می‌کند و قابلیت نصب اپلیکیشن‌های مخصوص ساعت نیز از طریق آن وجود دارد. همچنین امکان همگام‌سازی یا سینک کردن اطلاعات سلامتی با سرویس S Health سامسونگ نیز برای این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است.

همان‌طور که می‌دانید، دستبند سلامتی Gear Fit 2 توانایی نمایش اپلیکیشن‌ها را دارد که در این مورد نیز اپلیکیشن Gear S می‌تواند نوتیفیکیشن‌های آیفون را روی دستبند به نمایش بگذارد.

پیش از این ساعت‌های هوشمند سامسونگ و دستبند سلامتی آن تنها به گوشی‌های اندرویدی متصل می‌شدند. اگرچه هنوز امکان استفاده از محصولی مانند هدفون بی‌سیم IconX برای کاربران آیفون وجود ندارد، حالا با اپلیکیشن Gear S بیشتر گجت‌های پوشیدنی سامسونگ با آیفون نیز کار می‌کنند.

 

Call Now Button