قیمت گوشی ایسوس زنفون ۳ زوم مشخص شد

همانطور که قبلا برایتان گفتیم، شرکت تایوانی ایسوس که یکی از بزرگان دنیای سخت افزار و تجهیزات کامپیوتری است در جریان نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا از آخرین عضو خانواده زنفون ۳ با نام ایسوس زنفون ۳ زوم رونمایی کرد. شایان ذکر است که این کمپانی در سال ۲۰۱۶ تمامی اعضای خانواده زنفون ۳ از جمله ایسوس زنفون ۳، زنفون ۳ دیلاکس، زنفون ۳ مکس، زنفون ۳ اولترا و زنفون ۳ لیزر را معرفی کرده بود.

گوشی هوشمند ایسوس زنفون ۳ زوم دارای قابلیت‌های دوربین محور است و در قسمت طراحی شباهت زیادی به گوشی هوشمند آیفون ۷ پلاس دارد. ایسوس زنفون ۳ زوم در قسمت سخت افزاری دارای سخت افزار مناسبی است که آن را می‌توان یک میان‌رده تمام عیار نامید.

 از مشخصات سخت افزاری گوشی ایسوس زنفون ۳  زوم باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون  ۶۲۵، پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۶، صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی با تراکم پیکسلی ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا ۲۵۶ گیگابایت، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی  ۱۳ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع و سیستم عامل اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو همراه با رابط کاربری asus zenui 3.0 اشاره داشت.

چندی پیش، کمپانی ایسوس از تلفن هوشمند پگاسوس ۳S رونمایی کرد که در جریان این کنفرانس، قیمت و زمان عرضه گوشی ایسوس زنفون ۳ زوم؛ غول عکاسی خانواده زنفون ۳ را به صورت رسمی اعلام کرد.

 موبایل هوشمند ایسوس زنفون ۳ زوم نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت  قرار است با قیمت ۵۳۳ دلار در کشور چین و با قیمتی در حدود ۶۰۰ دلار برای نسخه آنلاک از ماه آینده میلادی وارد بازار جهانی شود. لازم به ذکر است که موبایل ایسوس زنفون ۳ زوم در نسخه‌های حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت قیمتی به مراتب پایین‌تر خواهد داشت اما هنوز قیمت این مدل‌ها به صورت رسمی اعلام نشده است

 

Call Now Button