هوآوی پی ۸ لایت نسخه ۲۰۱۷ معرفی شد

جدیدترین گوشی هوشمند میان‌رده شرکت چینی هوآوی، پی ۸ لایت نسخه ۲۰۱۷ نام دارد که این شرکت چندی پیش رسما و طی مراسمی مجازی معرفی کرد. این اسمارت فون نسخه به‌روزشده گوشی میان‌رده و محبوب پی ۸ لایت است که در سال ۲۰۱۵ میلادی روانه بازار شده بود و مشخصات سخت‌افزاری نسبتا قدرتمند و قیمت مناسبی دارد.

از مشخصات سخت‌افزاری پی ۸ لایت مدل ۲۰۱۷ باید به پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 655، پردازنده گرافیکی Mali-T830 MP2، صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی از نوع IPS با وضوح تصویر فول اچ‌دی، ۳ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با گشادگی دریچه f/2.0 همراه با فلاش ال‌ای‌دی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، حسگر اثر انگشت و سیستم عامل پیش‌فرض اندروید ۷٫۰ نوقا اشاره کرد.

گالری تصاویر (۸ تصویر )

کمپانی هوآوی قصد دارد مدل ۲۰۱۷ پی ۸ لایت را با قیمت ۲۳۹ دلار از اوایل بهمن ماه در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی وارد بازار‌های اروپایی کند و پس از مدت کوتاهی باید شاهد عرضه آن در کشورهای حوزه آمریکای لاتین و چندین کشور شرق آسیا باشیم. موبایل هوشمند پی ۸ لایت نسخه ۲۰۱۷ را می‌توان یکی از رقبای اصلی نسخه پایه گوشی آنر ۶ ایکس دانست که قیمت و مشخصات سخت‌افزاری نسبتا یکسانی دارند.

شایان ذکر است که شرکت چینی هوآوی طبق مسیر اصلی خود در دو سال اخیر، یعنی عرضه اسمارت فون‌های پرچمدار و بالارده در کنار گوشی‌های میان‌رده و خوش‌قیمت، در صدد آن است که برترین تولیدکننده موبایل در سال ۲۰۲۰ میلادی باشد و خود را رسما غول صنعت جهانی و بزرگ موبایل اعلام کند. هرچند این کار برای هوآوی بسیار سخت خواهد بود، تا به حال توانسته با این رویکرد جایگاه‌‎های بزرگی را فتح و از آن خود کند.

Call Now Button