تدبیر ال‌جی برای خنک کردن LG G6

شرکت ال‌جی می‌گوید برای جلوگیری از داغ شدن باتری LG G6 از لوله خنک‌کننده مسی استفاده خواهد کرد تا حرارت دستگاه را کاهش دهد. با به کار گرفتن این لوله خنک‌کننده، باتری دستگاه حتی در دمای ۱۵۰ درجه هم داغ نمی‌کند.

این فناوری عموما برای کاهش دمای درون کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپ‌ها استفاده می‎شود ولی شرکت‌هایی مثل مایکروسافت و سونی در چند سال اخیر آن را در پرچمداران خود نیز به کار گرفته‌اند. شرکت ال‌جی علاوه بر تعبیه لوله خنک‌کننده، G6 را به گونه‌ای طراحی کرده است که بخش‌هایی که بیشتر داغ می‎شوند از هم فاصله داشته باشند.

با اتفاقی که برای باتری گلکسی نوت ۷ سامسونگ افتاد ال‌جی به دنبال آن است تا باتری G6 را امن‌تر از محصولات سامسونگ جلوه دهد؛ به همین دلیل باتری پرچمدار خود را در دمایی ۱۵ درصد بالاتر از استانداردهای امریکا و اروپا آزمایش کرده است تا خیال کاربران راحت شود.

ال‌جی امسال قصد دارد G6 را یک ماه زودتر از Galaxy S8 به بازار عرضه کند تا با تکیه بر ویژگی‌های برتر پرچمدار خود و فرصت پیش‌آمده شانس خود را برای غلبه بر پرچمدار هم‍وطنش دوباره امتحان کند. به نظر شما این بار ال‌جی می‌تواند سامسونگ را شکست دهد؟

Call Now Button