گلکسی اس ۸ سامسونگ اول اردیبهشت به بازار می آید

تا کنون تنها خبرهایی از زمان معرفی Galaxy S8 به گوش می رسید و اکنون زمان ورود این گوشی به بازار نیز فاش شده است.

چند روز پیش شنیدیم که پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس ۸، قرار است در ۲۹ مارس رونمایی شود و حالا خبرهای جدیدی رسیده است؛ خبرهایی که از شروع فروش گوشی از ۲۱ آوریل حکایت دارد. این اطلاعات را چند منبع مطلع منتشر کرده‌اند و همچنین گفته‌اند که گلکسی اس ۸ در دو نسخه عرضه می‌شود؛ نسخه‌هایی با اندازه‌های مختلف که هر دو نمایشگر خمیده دارند. این گوشی‌ها اسکنر عنبیه دارند و نمایشگرشان تقریبا بدون حاشیه است. همان چیزی که قبلا هم درباره اس ۸ شنیده بودیم.

گلکسی اس‌های جدید سامسونگ در مقایسه با نسل قبلی این گوشی‌ها کوچکتر شده‌اند یا اندازه مشابهی دارند و این در حالی است که نمایشگر این گوشی‌ها بزرگتر شده است. در واقع کم شدن حاشیه کناره نمایشگر چنین امکانی را برای سامسونگ فراهم کرده است. به نظر می‌رسد حاشیه نمایشگر به اندازه‌ای کوچک شده که حتی جایی برای لوگوی سامسونگ هم باقی نمانده است.

از دیگر اطلاعاتی که در مورد این گوشی به دست آمده حذف دکمه فیزیکی خانه است و همچنین گفته شده جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون در این گوشی حذف نشده است. دوربین این گوشی نسبت به نسل قبلی بهبود یافته و عکس‌های بهتری در نور کم می‌گیرد و مجهز به سیستم تشخیص شی خودکار نیز هست.

اس ۸ سامسونگ ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد، یعنی دوبرابر نسل قبلی‌اش، از پورت USB-C بهره می‌برد و دستیار شخصی سامسونگ نیز در این گوشی خودنمایی می‌کند.

گلکسی اس ۸ سامسونگ همچون نسل قبلی پرچمداران این شرکت حرف های زیادی برای گفتن دارد. فعلا باید منتظر تاریخ رسمی رونمایی از این گوشی باشیم.

Call Now Button