معرفی پرچمدار سونی با نمایشگر ۴K و پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ در MWC 2017

گفته شده است که سونی در طی برگذاری کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ موسوم به MWC بارسلونای اسپانیا از محصولاتی قدرتمند پرده برداری خواهد کرد.طبق گزارشی که در یک وبلاگ فناوری گرجستانی انتشار یافته،برند ژاپنی و باسابقه سونی تصمیم به رونمایی از پرچمدار خود از سری اکسپریا با صفحه نمایشگر با رزولوشن ۴K به همراه پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵ در MWC 2017 دارد.البته سونی در کنار این پرچمدار از محصولات جدید دیگرش هم پرده برداری خواهد کرد.نام مستعار این گوشی،Yoshino می باشد.در ادامه،نگاهی به این گوشی های هوشمند که طبق گفته ها،توسط سونی در MWC 2017 رونمایی می شود،خواهیم انداخت.

Sony Yoshino

طبق اطلاعاتی که منتشر شده،این گوشی پرچمدار دارای صفحه نمایشگر با ابعاد ۵٫۵ اینچ به همراه رزولوشن ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل(۴K)است.ضمنا این گوشی دارای حافظه رم پردازشی ۴ یا ۶ گیگابایتی از نوع LPDDR4 می باشد.انتظار بر این است در این گوشی شاهد سنسور IMX400 باشد که بهبودهای خوبی را در قیاس با نسل پیشین سنسور های سونی تجربه کرده است.

Sony BlancBright

دیگر گوشی هوشمند بالارده دیگر سونی،دارای نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل(Quad HD)به همراه پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ یا اسنپدراگون ۶۳۵ و حافظه رم ۴ گیگابایتی به همراه سنسور دوربین IMX400 می باشد.

Sony Keyaki

این گوشی میان رده دارای صفحه نمایشگر ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل(Full HD)می باشد.در قلب این گوشی هم پردازنده هلیو پی ۲۰ ساخت کمپانی تایوانی مدیاتک با حافظه رم ۴ گیگابایتی و فضای ذخیره سازی داخلی ۶۴ گیگابایتی می باشد.در پشت دستگاه یک سنسور ۲۳ مگاپیکسلی قرار دارد و در جلوی دستگاه هم یک دوربین با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل قرار دارد.

Sony Hinoki

این گوشی هم دارای صفحه نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل(HD)به همراه پردازنده هلیو پی ۲۰ کمپانی مدیاتک با حافظه رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی می باشد.دوربین اصلی و سلفی این گوشی هم به ترتیب برابر با ۱۶ و ۸ مگاپیکسل می باشد.

Sony Mineo

این گوشی هم دومین پایین رده سونی به حساب می آید که اطلاع بسیاری از مشخصات فنی این گوشی نداریم.گفته شده این گوشی دارای قیمت ۳۵۰ دلار می باشد.

شبهاتی درباره عرضه گوشی پرچمدار سونی با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ وجود دارد.بدین علت که سامسونگ بعنوان اصلی ترین سازنده اسنپدراگون ۸۳۵،در ابتدا دو پرچمدار خود را با این پردازنده عرضه می کند و بعد از آن هم این تراشه را به دیگر تولیدکنندگان خواهد داد.

منبع phonearena

 

Call Now Button