تصویری واضح از Galaxy S8 در رندر غیررسمی

چند روز پیش ایوان بلس، درزدهنده معروف، عکسی توییت کرد که ادعا می‌شود تصویر Galaxy S8 سامسونگ است. حالا یک رندر غیررسمی از پرچم‌دار آینده سامسونگ، که مدت‌هاست منتظرش هستیم، منتشر شده است. تبدیل این عکس به رندر را Benjamin Geskin انجام داده است که پیش از این نیز رندرهایی از این دستگاه منتشر کرده بود. رندر جدید ظاهرا از رندر قبلی دقیق‌تر است. رندر قبلی نیز براساس عکسی از بلس منتشر شده بود.

نمای جلو گوشی نشان‌دهنده صفحه‌نمایشی است که در دو لبه کناری خمیده است و به نظر می‌رسد حاشیه‌ای ندارد. دکمه پاور و دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا در سمت چپ قرار دارند. در سمت راست دکمه‌ای تعبیه شده که ممکن است برای فعال کردن دستیار Bixby استفاده شود. پشت گوشی نیز یک دوربین تک‌لنز، فلاش و اسکنر اثر انگشت دیده می‌شود.

گوشی Samsung Galaxy S8 به صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ مجهز است. نسخه‌ای از گوشی که در امریکا عرضه می‌شود احتمالا دارای چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود. این گوشی احتمالا ۴ تا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. پورت یو‌اس‌بی نوع C و جک ۳٫۵ میلی‌متری نیز در گوشی وجود خواهد داشت. انتظار می‌رود گوشی دارای گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب باشد.

گلکسی اس۸ و نسخه بزرگ‌تر، Galaxy S8 Plus، هر دو روز ۲۹ مارس رونمایی می‌شوند. طبق شایعات، نسخه پلاس نمایشگر ۶٫۲ اینچی دارد و از دوربین دوگانه بهره می‌برد.

Call Now Button